Hvem har du fortalt det til, og hvordan?

Sånn er min også. Dette er vår første, så jeg syns det er godt å se at andre sine også reagerer sånn! Selv om jeg syns det er litt leit... Forstår jo hva de mener. Men skulle ønske han var bittelitt mer engasjert! Jeg vet jo at det er jeg som kjenner på ting ved kroppen min. Men jeg har da vist at jeg har fått positiv test flere ganger nå :hilarious: jaja. Det kommer forhåpentligvis etter første TU!
Hehe, ja. Nå er ikke min så emosjonell av seg, så jeg har vært litt sur på han for at han ikke viser litt mer følelser under fødsel en gang :p men han er verdens beste pappa for ungene :HeartredHerjer og leker med dem, og trøster når det trengs, så lite engasjement i svangerskapet betyr absolutt ikke lite engasjement senere :)
 
Mamma og kjæresten...og legen jeg skal snakke med kl 13 :)
 
Har fortalt det til samboer, min gravide søster, ei venninne, min gravide svigerinne som også er min kollega, og kiropraktoren min :thumright
Har lyst til å si det til alle, men hadde vært gøy å overraske besteforeldrene på julaften! Lirer bare på hvordan man kan fortelle det på en morsom måte? :confused004
 
Bare fortalt til en venninne.. Mormor får gave til jul fra barnebarna med boken"mormor og de 8 ungene"(dette blir 8.barnebarn..og en boks julekaffe(nr 1 fortalte vi om på julaften for 6 år siden med en boks julekaffe med en lapp oppi:rolleyes:vi skal prøve holde det hemmelig for familien fram til jul!
 
Jeg har fortalt det til et par kolleger på jobb og lederen min. Jobber som sykepleier på sykehjem, kan bli mye stress og tungt ellers, greit at de får vite det tidlig i tilfelle jeg blir dårlig og trenger avlastning.
Ellers har jeg så lyst til å fortelle det til hele familien og sønnen min på 5 år, men samboeren min sier vi bør vente i noen uker til - til det er 90% sjanse for å ikke miste ifølge den nettsiden, blir det 6+4, ikke lenge til!! Hadde en streifer i september, ble så skuffa da testene ble svakere på den tiden. Må bare vente litt til. Orker ikke :arghh::hilarious:
 
2 venninner, i tillegg til meg og mannen, fordi jeg trenger støtten deres gjennom disse første ukene, siden vi mistet forrige gang, så synst det er ganske vanskelige uker.. :)
 
Bare kjæresten. Usikker på om vi klarer å holde det skjult for familien i jula (ca uke 9) men i utgangspunktet ønsket vi å vente til uke 12 før vi delte det med de nærmeste.
 
Mine to sjefer vet, for kan være greit med tanke på jobben. Så vet en av mine venninner (som nettopp fikk sin andre) og to av mannens ❤ trenger noen å snakke med så foreløpig er det godt at noen vet, men vi venter til jul med å fortelle det til familie ❤
 
Har sagt det til ett vennepar som er prøvere, samt søstra mi. Har ei venninne som skal få vite d i uke 8, samt stesønn.
Skal vente med resten til jul, 12 uker lillejulaften, MÅ jo utnytte det:santa
 
Kun den ene venninnen min, som har visst alt siden før jeg begynte på IVF turen. Sa det når vi gikk tur.
Familien får ikke vite før etter oul, jeg må være helt sikker på at alt er vel før jeg tar støyten som nok kommer når jeg forteller.
 
Bare fortalt til en venninne.. Mormor får gave til jul fra barnebarna med boken"mormor og de 8 ungene"(dette blir 8.barnebarn..og en boks julekaffe(nr 1 fortalte vi om på julaften for 6 år siden med en boks julekaffe med en lapp oppi:rolleyes:vi skal prøve holde det hemmelig for familien fram til jul!

Å, så koselig! Veldig kreativt og gjennomtenkt! Tror du hun kommer til å ta hintet? Det virker hvertfall veldig åpenbart hva det gjelder når du beskrev det her :D
 
Jeg har fortalt det til typen, skal ha legetime over helgen. Veldig fristende å fortelle familien og venninner, men er redd for å fortelle også mister man eller annet som oppstår :nailbiting::joyful: men tror ikke det går veldig lenge før vi forteller nyheten
 
Vi ventet til to dager før uke 20 sist vi fortalte det til noen få, to dager etter mistet vi. Skulle ønsket vi hadde fortalt det før, slik at de fleste skjønte hvorfor vi var nedfor. Denne gangen vil jeg fortelle det ved uke 9-10 tenker jeg.
 
Vi ventet til to dager før uke 20 sist vi fortalte det til noen få, to dager etter mistet vi. Skulle ønsket vi hadde fortalt det før, slik at de fleste skjønte hvorfor vi var nedfor. Denne gangen vil jeg fortelle det ved uke 9-10 tenker jeg.
Uff, det hørtes tøft ut. Vanskelig den vektingen om man skal vente eller dele syns jeg. Er liksom argumenter for begge deler
 
Uff, det hørtes tøft ut. Vanskelig den vektingen om man skal vente eller dele syns jeg. Er liksom argumenter for begge deler
Helt enig, er så forskjellig fra par til par også. Respektere alle sine avgjørelser jeg❤️
 
Hadde egentlig tenkt til å vente til jul, men ikke noe krise å si det før heller tenker jeg. Eneste jeg venter lenge med, er sjefen. Vil ikke stresse han...
 
Har bare fortalt det til 2, for uten samboer selvfølgelig :)
Det er ei som jeg har blitt kjent med via forrige termingruppe, og ei jeg har blitt kjent med via instagram, disse 2 er de eneste som vet det :) ingen av de bor i nærheten, og ingen kjenner familie eller venner av oss :)
 
Hvor lenge kommer dere til å vente til å fortelle noen om nyheten? :joyful:

Har egt. veldig lyst til å overaske familien min og spesielt de nærmeste med at dem skal bli besteforeldre :)
Men vet ikke om dette blir for tidlig eller ikke, det går fram og tilbake i hodet mitt hva jeg bør og ikke skal gjøre for dette føler jeg er to forskjellige ting også med tanke på hvordan jeg takler hvis det skulle gått galt uten å ha fortalt det til noen
 
Back
Topp