Kun sambo som vet det her, tenker å holde det hemmelig til vi har vært på UL og vet at alt er bra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fortalte det til sjefen min i dag, fant ut at jobben har jordmortjeneste tilgjengelig, og ville gjerne benytte meg av det, så ga henne beskjed om å finne ut mer om det. Litt morsomt, for sist jeg var gravid jobba jeg en annen plass, og fortalte sjefen det tidlig, og det er samme person som er sjefen min der jeg jobber nå, så hun vet jeg er en god støttespiller å ha med på turen gjennom graviditeten![]()
Tenker det blir veldig jobbrelatert ja, men egentlig veldig fint for å kunne stå i jobb lengre og å få tilpassa arbeidsdagen ut i fra formen. Tror det kan være med på å holde meg lengre i arbeid, sist ble jeg veldig tidlig sykemeldt veldig mye, ikke helt bra for psyken![]()
Vi har også lyst til å vente så lenge som mulig!Vi skal vente så lenge vi kan med å si noe, rett og slett for at ventetiden for de rundt oss skal bli kortest mulig.![]()