Hvem er vi?

30 år bor på Sørlandet, har en datter på snart 12 å to bonus barn:Heartred:Heartblue:Heartpink
Sitter i rullestol er snart to år siden når alt ble snudd opp ned.
Vi har ikke vært sammen lenge men var å sammen når jeg gikk på ungdomsskolen og han på videregående:Heartbigred
Så vi fant tilbake til hverandre.
 
Hei!

Dette forumet gir meg minner om SnartGravid og SnartMamma fra 2003 ❤️!! Jeg lette lenge for å manøvrere meg frem i nåtidens mammaforumverden. Så fant jeg dette! Helt likt SG og SM Ble sååå glad!

Har til dags dato kontakt med flere av de jeg ble kjent med i terminklubben på forumet fra 2004 og 2009! Hyggelig !

Jeg er straks 37 år. Bor i Vestfold. Skal føde på Tønsberg. Har to nydelige litt store barn! ❤️❤️Jeg er en person som stortsett tenker utenfor boksen og jeg stortrives med DET ! Og her er det vanligvis full rulle og fullt hjem og det syns jeg også er helt Topp ! ‍

Venter nr 3 med drømmemannen

Redigerte innlegget* Gleder meg til å bli kjent med dere på hemmelig forum
 
Last edited:
Da har jeg endelig meldt meg inn her..

Etter en trøblete start med forsøk på nr2 virker det som om ting går etter planen. *krysser fingrene*

Jeg er 35 fra Oslo. Gift og har en sønn på 4,5 år (han blir fem rundt termin).
Utdannet innen reklame/design, men jobber nå som Brand manager for et kaffemerkevare. Stortrives.

Elsker hage og dyrking, og familien bruker generelt mye tid utendørs.

Har hatt 4 missed abortions, 1 Blæremola og fikk oppfølging med progesteron denne gangen. Det ser ut som gjorde susen, for nå sitter jeg her.

I går var jeg på ul og målte 13+1. Alt ser supert ut!
 
Hei‍♀️
Sniker meg inn her å titter litt,kan jo introdusere meg selv:Akkurat fylt 40,gift,3 barn på 11(gutt)8(jente)og 6(jente)
Gravid nå i uke 11+2 med en KJEMPE overraskelse som overhodet ikke var planlagtJEG var ferdig med barn,var fornøyd med 3
Men vi gleder oss enormt alle sammen,bortsett fra storebror på 11 som synes det er helt håpløst at mamma på 40 år skal ha baby,og han håper i det minste det er en gutt fordi han ikke orker en håpløs og slitsom lillesøster til

Har vært medlem i BV siden 2009 og har fortsatt kjempegod kontakt med alle jentene derfra
 
Dytter opp, jeg.
 
Jeg er ei frøken på 36 år, og venter nå vårt 5 barn:joyful:

De 4 barna vi har ifra før er 14 år(jente), straks 12 år(jente), snart 9 år(gutt) og en 2åring(gutt). Er også en liten gutt i magen:love7 Lille i magen var veldig planlagt:Heartred Gleder oss veldig til lillegutt kommer:Heartblue Vært her på BV siden 2006, så begynner å bli noen år:hilarious: blitt kjent med mange herlige damer:happy:
 
27 år, fra Vestlandet :)
Har termin i november, men venter tvillinger så blir igangsatt iløpet av oktober :Heartred Har en 3åring fra før som skal få en lillebror og en lillesøster! Vi gleder oss veldig!
 
Jeg er 27 år, gift og sammen har vi en gutt på snart 3 år :) Jobber som håndverker og fritiden går til oppussing og studier som jeg trives godt med :happy: Lillesøster er veldig planlagt og ønsket og vi gleder oss masse :Heartred
 
30 år, fra Ringerike :greet025
Har termin i slutten av september, men mistenker at jeg går over, da mamma gjorde det med alle 3 :rolleyes:
Førstegangs, venter en liten Ludvig :Heartblue
Jeg jobber som barne- og ungdomsarbeider i en barne/avlastningsbolig :)
Samboer er straks 34 år og vi har vært sammen i 16 (!) år :Heartred
Har "alt på stell", med eget hus, stor hage, snart elbil og bebis :playful:
Gleder oss masse til ny tilværelse med baby, veldig ønsket :love017
 
Hei!
Så koselig å bli kjent med dere :love7

Jeg er ei dame på 23 år og jobber som produksjonsleder på et konditori/bakeri. Venter mitt første barn med min bedre halvdel etter 7 fantastiske år sammen. Vi bor litt utenfor Tromsø i en leilighet der vi har bodd snart 1 og 1/2 år, men har planer om å flytte nærmere familie til Harstad neste år. Han er 26 år og jobber som distribusjons sjåfør og han starter på studiet til å bli økonom neste høst. Jeg er glad i å reise og oppleve nye kulturer og plasser, elsker å bake og pynte fine desserter og liker også å se mye serier og spille Sims når jeg har tid. Jeg kan IKKE strikke, og har ikke planer om å lære meg det enda, men blir sikkert å prøve på det i framtiden. Mamma og svigermor er veldig gira på å lære meg laughing6

Vi har snakket om barn i flere år, men julen 2020 bestemte vi oss for å endelig prøve å bli gravide og det gikk som smurt på første forsøk! Så hu lille jenta her var veldig planlagt, og vi gleder oss utrolig masse til å møte henne og bli foreldre for første gang :love2
 

Vedlegg

  • 6698B55C-BD1F-4093-A653-296B6FE091F8.jpeg
    6698B55C-BD1F-4093-A653-296B6FE091F8.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 26
  • 5FF8E05E-816A-4AAE-A858-148EC7018052.jpeg
    5FF8E05E-816A-4AAE-A858-148EC7018052.jpeg
    36,5 KB · Visninger: 26
Hei. Jeg er 35 år og bor i Tønsberg med samboer og to gutter på 5 og 7 år. Vi venter ei lita jente i oktober.
Koselig å bli litt kjent med dere:)
 
Back
Topp