Hvem er vi?

Heisann!
Jeg er blir 30 nå i mars, min samboer blir 35. Vi venter vår første. Vi har vært sammen i 6 år, og vi bor i Trondheim.
Vi er begge glad i å game, gubben spiller i band og jeg er veldig glad i håndtverk.
 
Hei!
Jeg er 34, og mannen min er 36. Vi har to gutter på 8år og snart 6år. De gleder seg begge til 3.man kommer, som er et veldig etterlengtet tilskudd i familien. Vi bygde hus i 2015 og har mye slekt og familie rundt oss. Jeg liker å se Netflix :hilarious: og prøver meg av og til på et strikkeprosjekt men har egentlig veldig dårlig tålmodighet :mad: Elsker sjokolade og Pepsi Max og gleder meg til den dagen jeg kan nyte det igjen :dead:
 
Hei! :)
Jeg er 29år (blir 30 i sommer), og sambo fylte nettopp 31år. Bor på Vestlandet i Rogaland fylke. Bor i et svært praktisk og kjekt hus, med fint uteområde og fin utsikt over sjøen. Vi er aktive mennesker som er glade i turer i både fjell, skog og mark. Vi har også to hunder av stor rase som krever sitt, hvor den yngste fortsatt er en valp på 7mnd. Samboer jobber offshore og jeg jobber innen helsesektoren. Vi gjør mye sammen da turnusene våre går fint opp i opp; matlaging, baking, turer/fjellturer, reising, hytta, hund og trening. Ellers sier vi heller ikke neitakk til en god middag og en god serie! :)
Dette blir vårt første barn - og det gledes til oktober 2021 ❤️
 
Hei❤️
32 år , venter barn nummer 3.
(En skikkelig attpåkladd)
To barn på 13 og 11 fra før av.
Ikke planlagt dette her , vi er veldig glade for det nå når sjokket har lagt seg ❤️
Fikk beskjed for mange år siden at det ville være veldig utfordrende å få flere barn da jeg sliter med endometriose.
så denne rosinen her er et mirakel ❤️❤️❤️

Vi har også en hund på 7 mnd , og en på 8 år, pluss noen katter da:)
Mannen min jobber i annleggssbransjen og jeg i helse samt at jeg går på skole.
Vi liker og være ute , går gjerne på turer, fisker , står på ski , men kan like gjerne henge i sofaen med en film og en diger bolle snop.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Hei dere! 32 år her, mannen 33 og venter vårt andre barn. Bor i Oslo i et oppussingsobjekt som vi jobber litt med på siden av alt - blir ikke tid til noe som helst annet enn daglige rutiner, jobb og oppussing. Har noen fjerne minner fra tiden med skog-og fjellturer og andre aktiviteter som vi håper å få gjenoppleve når omstendighetene igjen tillater det. Denne spiren satt mye fortere enn sist, så vi er fortsatt nesten i sjokk. Har fra før av en gutt på 1 år som fortsatt våkner mye på natt, så er spent på søvnregnskapet for 2021...
 
34 år, vernepleier og mamma til 3. Er gift med verdens beste, og venter vårt første felles barn. Han bor i Libanon, og vi har desverre ikke fått igjennom noe familiegjenforening enda, så det blir bare besøk frem og tilbake nå for tiden. :rulez

Er mer jeg kunne tenkt meg å skrive, men tar det heller på hemmelig forum senere :)
 
Heya :happy:

38 år fra Kongsberg. Vi har en gutt som er åtte, og et frø på vei. Skulle egentlig gifte oss i sommer men nå kan det se ut som den brudekjolen blir hakket for liten så da blir det neste år isteden :D Er markedsøkonom og på fritiden liker vi naturen veldig godt, reising og sosialt med gode venner :Heartred ganske manko på det siste der om dagen, så ser frem til normale dager igjen! Ellers har vi en liten pus og :cat:
 
Last edited:
Har lest på forumet en stund, men våger meg inn nå etter å ha vært på en ultralyd i dag som estimerer termin 06.10.21, og 8+2 i dag. Er 40, har en gutt på 8 og bor på Østlandet. Var ikke helt planlagt å bli gravide igjen, men vi er glade for det. Gleder meg til å fortelle det til sønnen vår, som har ønsket seg søsken lenge, men som de siste åra har resignert :joyful:
 
26 år, fra Møre og Romsdal. Vært kjæreste med samboeren i 9 år. Har en hund på 5 år. Bor i leilighet og er i oppstarten på husbygging. Håper vi blir ferdige til baby kommer, men slikt går aldri som planlagt. Første baby!! Veldig spente med alle mulige følelser
 
Hei! Jeg er 22 år og gift med mannen min på 28 år. Vi venter første barnet og har snart kommet til uke 9! Vi ber på våre knær at denne spiren skal sitte! :) Jeg jobber som butikksjef på et kjøpesenter, men er sykemeldt nå pga kvalme og oppkast. Er ikke så mye mer interessant her tror jeg haha
 
Hei :) Pandemien har gjort meg uoppdragen og glemmer å presentere meg! Vel, jeg pusher 30 dette året og er samboer med en trivelig kar som er passert 30! Vi har holdt ut sammen i snart 13 år og har en sønn på 5 år sammen;) Jeg jobber som pedagogisk leder og liker veldig godt å være ute!
 
Hei :) Både jeg og samboer er i starten av 30 årene. Har vært sammen i snart 13 år :wideyed: Har to jenter sammen fra før, 8 og 5 år. Mannen jobber på sjø, og jeg er sykepleier. Bor i enebolig. Og nå venter vi da tvillinger :p
 
Hei:) 36 år gammel, samboer med min drømmemann. Dette blir vårt andre barn sammen, men vi har begge barn fra før, så dette blir en stor søskenflokk. jeg har egentlig termin 1.nov, men ettersom jeg hadde svangerskapsdiabetes sist gang og endte med keisersnitt 2 uker før tiden så joiner jeg dere:)
 
Hei :)

Jeg er 31 år, er utdannet sosionom og jobber innenfor rusfeltet. Jeg har vært sammen med min mann i 12 år, vært gift i snart 8 år :love2. Vi har to barn fra før på 11 år og snart 9 år :love7Har foreløpig termin 29.09.21. Godt mulig det bikker over til oktober:rolleyes:
Vi bor litt utenfor Bergen. Ellers er jeg veldig opptatt av historie, så jeg leser mye. Liker godt å bake og gå turer i skog og mark :)
 
Vi er i tidlig 30 årene med to barn fra før, har vært gift i 9 år og sammen i 12. fikk oss en skikkelig overraskelse med nr 3 for et par uker siden, men begynner sakte men sikkert å venne oss til tanken
 
Hei. 27 år fra Trøndelag, samboer på 30 år og er sammen på 12 året! Har 2 barn sammen, 6 og 3 år. Jobber som helsefagarbeider på sykehjem :happy:
 
Heisann. Jeg er 30år og min forlovede er 38år ung. Vi er bosatt på det blide Sørlandet, nærmere bestemt Kristiansand. Vi bor i blokk med 4 (inne)katter, ett akvarie og hans datter 50% (8år). Jeg jobber (deltid) som bpa, han jobber som kjøreskolelærer.

Vi har begge mye glede av å kjøre mc (møttes da jeg skulle ta mc lappen), men jeg foretrekker 4 hjul og/eller en tur på hesteryggen. Jeg trives litt for godt foran tv’n og ser en god del på serier og filmer. Jeg kan ikke strikke, bake eller skryte av godt (strøkent) hushold men jeg er fornøyd med livet. Jeg har drømmemannen, puseskattene og tak over hodet.

Jeg var ikke forberedt på å bli gravid så fort, men nå er spiren hjertelig velkommen. Jeg gleder meg til å gjøre noe av det jeg er aller mest redd for i hele mitt liv. «Alle» sier det er verdt det, så får virkelig håpe «alle» har rett. :)

Alt ordner seg :happy:
 
Da kommer jeg snikende inn.. jeg er 34 år. Gift med min beste venn, vi har vært sammen i 17 år har en gutt på 6 og en jente på snart 3 år, og vi var ferdige med barn. Så sjokket har ikke lagt seg helt enda..
veldig glad i dyr, har to hester, to hunder og to katter
 
Heihei, da var det min tur å introdusere meg ☺️
Er 27 år, bor i Stavanger med min soon to be husband og en katt
Dette blir vår første.
Er nå i uke 7 (+4)og håper spiren skal sitte. Har Mistet to ganger før men får denne gangen ekstra oppfølgning pga underliggende sykdom.

Vi gleder oss mye og kan nesten ikke vente på tidlig ultralyd/første oppfølgningstime i uke 12
 
Hallois!

31 år, blir 32 i sommer. Bosatt litt utenfor Bergen.
Sambo er 29 og vi har snart vært sammen i 6 år. Første barnet for oss begge. Liker turer og klatrer mye sammen:) Er ellers utdannet Sosionom med videreutdanning i rus- og alvorlig psykisk lidelse. Jobber i bofellesskap for ovennevnte brukergruppe.
 
Back
Topp