Hvem er vi?

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
På den forrige termingruppen hadde vi en kjapp introduksjonsrunde. Kanskje vi skal kjøre igang en her også? Del så mye eller lite du vil :happy:

Jeg er 27 år, bor i Trøndelag sammen med mann, barn og katt. Venter vårt fjerde barn nå i oktober, og er mildt sagt veldig spent da vårt yngste barn straks blir 9 mnd. Jeg liker å dyrke grønnsaker i hagen, er glad i matematikk og andre fag, men er utrolig dårlig til å prioritere egentid, så faglig innhold blir det lite av. Er for øyeblikket ufør. men har store forhåpninger om at jeg på sikt kan finne en jobb som spiller på lag med helsa. :D
 
Så koselig med en sånn tråd, det har jeg savnet:Heartred

Jeg er 30 og venter mitt første barn, sammen med drømmemannen. Lever et rolig og bedagelig liv med to katter og masse strikketøy, syr litt sånn i ny og ne. Vi er veldig musikkinteresserte og håper den lille i magen blir såpass robust at han/hun kan bli med litt rundt når pappaen har spillejobber, blir spennende å prøve seg på den utfordringen laughing6
Jobber i barnehage og flyttet inn i nye huset vårt i november 2020.
:wav
 
36 år og bor i Lofoten med mann barn og kaniner. Har en gutt på 14 år og ei jente på 7 år. Jobber som revisor. Dagene går stort sett med til å kjøre barn til aktiviteter og venner. I tillegg liker jeg å være med sauene til faren min. Veldig glad i dyr.
 
24 år og han er 27. Venter vårt første barn. Forlovet oss i september og kjøpte leilighet på onsdag. Ellers arbeider jeg som barnehagelærer på småbarnsavdeling. Glad i å skrive og i musikk så får vi se hvilke interesser junior får. Opprinnelig fra Vestlandet, men flytta hit pga mannen og jobb. Nå har vi bosatt oss på Østlandet der han er fra :happy:
 
Jeg er 28 år, er forlovet med en mann på 49, og har to barn fra før på 3 og 11. (Dette blir hans første).
Jobber på bensinstasjon. Eier et hus på landet. Bor med 6 katter, en hund og en hamster.
Jeg KAN finne på å både strikke, brodere og sy, men for det meste liker jeg å se på serier eller game.
Har et nært forhold til nærmeste familie, som mine brødre og mine foreldre. :)
 
26 år, gift og han er 33 år. Veldig nylig flyttet fra Sverige og hjem til Østlandet igjen der jeg kommer fra sammen har vi to barn, han har et eldre barn fra et tidligere forhold. Jeg jobber i administrasjon, men planen er at etter permisjonen at vi skal bli et statlig familiehjem så vi kan hjelpe barn som behøver et trygt hjem og en trygg hverdag
 
Jeg blir 25, han 32. Vi eier hus på bygda og har vært samboere i snart 3 år. Sammen har vi en herlig datter på 11mnd, og gleder oss til å fortelle alle at nr 2 er på vei :love017

Jeg liker å strikke, men nå har det ikke vært mye strikking pga formen og lite tid da frøkna vår er en liten propell :happy093

Vi har også to hunder.
 
32 år, har mann (samboer) og vi har en jente fra før. :Heartred Bor i nærheten av Oslo. Jobber i barnehage. :joyful:
 
Jeg er i slutten av 20 åra og sambo er i begynnelsen av 30 åra. Vi har en datter på snart 9 måneder sammen og bor i Lillestrøm. Jeg er permittert og arbeidssøker, jeg er en kreativ sjel som liker å gjøre mye forskjellig. Sy, strikke, tegne, bake, lage mat og liker sminke og hår. Ellers liker jeg å slappe av med tv serier eller spille litt sims innimellom.
 
Jeg er 29 og gift med mannen på 38 år. Dette blir vårt tredje barn sammen. Eier hus midt i Trøndelag.
Jeg elsker å strikke, bake, lage mat og perle diamantbilder.
Har to katter og jobber i en garnbutikk.
 
Jeg er 41 år og venter mitt første barn som solomamma ved hjelp av ivf og donor. Bor i nærheten av Trondheim sammen med en skikkelig kosete hund. Liker lydbok og strikking, og er avhengig av Netflix :D
 
Jeg Hanne og min samboer thomas her :) vi er 29 og 34 år. samboere. ble sammen for 5 år siden, skal gifte oss neste år når je gblir 30 , på dagen :) Vi bor i trøndelag ( Inderøy ) er glade i jakt og fiske, musikk, fotografering og hund.
vi har en jackrusell terrier som heter tassen å blir 8 år i november. vi venter det jeg tror heter regnbue barn, mista i en ma 2019. er nå uke 9 snart. håper denne spiren sitter ut 9 mnd. jeg er hundeinnstruktør og jobber Hannes hundetjenester enk mitt. thomas er musiker og lyd og lys tekniker .
vi håper endelig denne spiren sitter da dette barnet er veldig ønsket.
ultralydbilde er fra uke 8+3 ca. 151784138_174803964170045_3078812887281516922_n.jpg 121647115_669692163923307_6995973581136074607_n.jpg 120352823_10223091588419314_8993203941297161818_o.jpg 120746268_10158313167415709_1867325756840723965_n.jpg 124576618_10223452712407188_1443391302270769640_o.jpg
 
29år og fra Trondheim. Bor litt utenfor sentrum og elsker frisk luft i nakken :rolleyes: Dette er mitt første barn til samboeren og meg. I tillegg har vi en liten hund som opptar mye av hverdagen vår. Ellers er jeg veldig glad i friluftsliv, jakt og styrketrening :rolleyes:
 
29 år her. Bor i Lørenskog sammen med min samboer på 34. Akkurat nå bor vi hos mine foreldre mens vi totalrenoverer nykjøpt bolig :) håper å kunne begynne innflytting om en ukes tid. Jeg jobber i et barnevernstiltak og jeg elsker jobben min, selv om det er tøffe tak til tider. Ellers går livet til trening, reising (ikke nå for tiden da:wtf:) og diverse aktiviteter som sykling, ski, fjellturer, motorsykkel, snowboard, dykking osv). Er veldig spent på hvor lenge jeg kommer til å orke å holde på med ulike ting:)
 
Begge i begynnelsen av 30 årene og venter barn nr 3. Siste barnet var planlagt da vi ikke ønsket så stor aldersforskjell mellom dem. Siste ble nettopp 1 og eldste blir 4 til sommeren. Kjenner nesten på litt uro nå og lurer på hva vi har begitt oss ut på da minste våkner ekstremt masse på natt fortsatt:confused::p
Skal starte å jobbe igjen snart og gleder meg til å jobbe litt før en ny permisjon. På fritiden liker jeg å være med venner, familie, trene, strikke og liker ryddig hus:) Noen flere her som får 3 barnet og har samme aldersforskjell som oss?
 
38 år og bor i Trondheimsområdet. Far er 48 og det er vårt første (og eneste) felles barn. Jeg har to jenter på 16 og 11 fra før og han ei jente på 15.
Vi jobber begge som bussjåfører og eier rekkehus sammen. Vi har to chihuahuaer og en pusekatt i hus. Jeg elsker planter og hagearbeid, med mer eller mindre godt resultat. Innimellom blogger, innimellom serieslave innimellom hobbykokk:)
 
29år, blir snart 30år, er samboer med mannen på 41 år, og vi har en sønn sammen på 2 år :) Samboer har en bonussønn på 18år samt en sønn på 13 år fra før.
Vi bor i en enebolig i Stavanger og trives med det. Hadde hund frem til august i fjor da vi måtte avlive pga nyresvikt, så egentlig var det meningen å skaffe oss en ny hund, men det lar vente på seg pga liten pjokk i magen :p vet ikke helt hvordan valpetiden ville blitt sammen med en nyfødt og en toddler :p
 
Hei alle sammen. Jeg er snart 29 år og bor med mannen min på 30 år i Oslo. Vi venter nå vårt første barn og gleder oss enormt. Jeg er sykepleier og driver ellers med sang og strikking. Elsker å bake og lage mat, savner å invitere folk på middag :smiley-ashamed004
Vi leier leilighet me satser på å kjøpe oss noe i sommer, så mange endringer i sikte!
 
Hei!

Jeg er 22 år og samboeren min er 29. Vi venter nå vårt første barn sammen :love2

Han er fra Oslo, og jeg er fra Hamar og i sommer kjøpte vi vår første leilighet i Hamar. Kompromisset var å bo maks 5 år her før vi flytter tilbake til Oslo, får se hvordan det blir nå... :p
 
:happy112

Heii!!

30 år og bor med samboer som snart er 34. Vi har 2 barn fra før. Bor i nærheten av Hamar :)
Har utdannelse men har begynt ny utdannelse så er snart utdannet sykepleier.

Gøy å bli kjent med dere. Kansje det finnes noen i nærheten som det går an å treffe /snakke med etterhvert :greet025
 
Back
Topp