Hvem er vi?

Såpeboble

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
En liten presentasjonstråd hvor man kan fortelle det man ønsker om seg selv? :happy:
Vi skal jo henge sammen her i mange mnd :happy093


Jeg er 30 år, snart 31, holder til i Hedmark, gravid med barn nr 2. Som ikke var planlagt da jeg brukte prevensjon, men så velkomment er barnet uansett. Gleder oss veldig!
Barn nr 1 er 21 mnd og er fortsatt heime 100% med han, begynner i bhg i mars. Jobber deltid som sykepleier i psykiatrien og trives veldig med det, dog spent på tiden fremover da jeg tidlig ble veldig hemmet pga bekkenløsning sist svangerskap :nailbiting:
Eier hus med samboer og vi deler også huset med 2 fine innekatter :cat::cat:
 
Jeg er 23 år gammel, bosatt i Hedmark. Jobber 50% som karriereveileder og er fulltidsstudent på master i spesialpedagogikk. Er gravid med barn nr. 1, så jeg er veldig spent på hvordan der skal bli å være mamma❤️Bor i leilighet med samboeren min, har ingen dyr, men er hundeelsker:grommit
 
Er 29 år, bosatt i Rogaland. Har 2 barn på 6 og 10 år :happy: jobber som barne og ungdomsarbeider i bhg. Hadde en plan om å ta videreutdanning innen barn med særskilte behov høsten 2020. Men det blir sikkert satt litt på vent :laughing025
Ellers må vel jeg og samboeren på husjakt til våren :woot:
 
28 år og bor i Oslo med samboeren. Vårt første barn og vi er kjempe spenste! holder på med flytting til større leilighet. Fikk positiv test samme dag som vi fikk nøklene til nye leiligheta! Så det var gøy! Startet i ny jobb i september, så det passet ikke like bra, kjempe stressa over det.. gleder meg og et veldig spent på tiden fremover!
 
26 år og bor i Trondheim med samboer :Heartred Vi har ingen barn fra før, men har planlagt å bli gravide rundt denne tiden i ett par år! Jeg er sykepleier og jobber deltid samtidig som master :happy:
 
:coffee2God morgen :)
27 år, ventet barn nr 2, har ei jente på 3,5 år som ventet veldig på en søster eller bror. Hun vet ingenting enda men snakker veldig mye om denne babyen. Studerer bachelor i økonomi og administrasjon og jobber 40% ved siden på kontor med økonomirelaterte oppgaver. Bor i Troms, ganske nært Senja (Norges nest største øy.). Da jeg ble gravid forrige gang var jeg veldig spent, redd og hadde mye angst. Nå vet jeg hva jeg går til og kjenner meg mye mer rolig, noe som er veldig deilig. Er åpen for å snakke om det meste så bare å spørre<3
 
31 år og bor i Trondheim med mannen min og datteren vår på 15 mnd. Har alltid tenkt at det kunne bli vanskelig å bli gravid, men førstemann satt på andre forsøk og denne satt på første, så kanskje på tide å skrote den tanken... Hadde en kjemisk for bare en mnd siden (prøvde egentlig ikke) og kjenner at jeg håper VELDIG dette går bra samtidig som at det har gått litt fort i svingene. Ønsker meg veldig dette barnet og har alltid drømt om å ha barn med to års mellomrom. ❤️
 
37 år og bor i Rogaland. Her eier jeg et hus sammen med samboeren min, og sammen har vi en gutt på 15 mnd og en hund på 5 år.
Gleder meg til tiden fremover :Heartred
 
37 år og bor i Rogaland. Jeg har to gutter på 3 og snart 2 år. Jeg hadde en tidlig SA forrige måned og ble gravid denne måneden igjen. Er nå 3+3 og håper spiren sitter denne gangen. Vi har veldig lyst på et tredje barn. :)
 
Hei! Jeg er 31 år og bor sammen med mannen min på 32 og hans barn fra tidligere forhold. Desse er snart tenåringer begge to. Babyen i magen blir vårt første felles barn:dummy:
Etter prevensjonsslutt for 15 mnd siden har vi fått litt hjelp for å få dette til å gå, metformin for å få litt kustus på pcos, og etter det både provera og klomifen:) Denne mnd klaffet det uten stimulering! Vi har ønsket oss barn lenge, og har stått sånn på for å få det til, nå må du bare bli inni her lille spire:Heartbigred

termin er 15.august om alt går etter planen:)
 
Endelig har eg tørt å skriva her:) tenkte eg skulle venta til etter ul, men drista meg til etter veldig bra HCG testing i dag :D
Eg er 35 år og bur på Gjøvik med min mann og datter på 3 år. Har hatt ei lang reise for å få to streker. Prøvd med Ivf i 1,5 år før den satt no! Ivf er ein Berg og dalbane, masse venting, spenning, smerte og uvisshet. Men det blir forhåpentligvis ein veldig god premie i august :D grunnen til det har tatt så lang tid for min del er ein liiiten polypp som den første klinikken ikkje oppdaga, så fjerning av den, avbrutt pga infeksjon/ overstimulering, sommerstengt, lørdagsstengt... men så var det min tur :angel8 e så utrulig deilig følelse etter ei laaaang tid med venting, og deg klaffa med ein gong! Gler meg til tida framover, få mage og at Storesøster skal skjønne meir av det:Heartred
 
Jeg er 25 år, bosatt på Sørlandet. Har en gutt på 2,5 år sammen med samboer. Fjernet spiralen 15.oktober, ble gravid men endte i kjemisk. Nå er jeg 4 dpo i pp2, foreløpige tegn tilsier ny graviditet, men gjenstår å se om spiren fester seg. Er sånn sett ikke offisielt med i gruppa her, men klarer ikke holde meg unna :angelic::hilarious:

Klaffer det denne pp'en blir termin 20. august :)
 
Last edited:
Jeg er 23 år, bor i Bergen med samboeren min, sønnen vår på 17 mnd og to gamle kattepuser. Jeg jobber i barnehage og er spent på hvordan det vil gå om kvalmen blir like ille som med førstemann. Kjenner allerede nå at det er noen lukter som er utfordrende. Sure votter og sko er kanskje det verste :grumpy: Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :happy: Er 4+4 med termin 08.08.20 :dummy:
 
Hei :)

Jeg er 38 år og bor sammen med samboer og to barn i Trøndelag, på henholdsvis 12 og 4 år. Jeg jobber innen hjemmetjenesten og studerer ved siden av. Er veldig spent og grugleder meg til dette svangerskapet, da jeg har hatt hyperemesis i begge graviditetene mine:eek::).

Gleder meg til å bli kjent med dere! :D
 
Lusker meg forsiktig inn her. :greet025

Jeg er 39, mannen min er 40. Bor i Akershus. Han har to barn fra før, dette blir vårt første felles.
Vi har prøvd i over 3 år, og fikk time for ivf-start august i år. Men så ble jeg gravid naturlig i mai, men lykken varte dessverre ikke. Hadde en SA i uke 9.
Nå hadde vi på ny fått time for IVf, i januar. Så vi hadde to vanlig perioder igjen og prøve på. Også ble jeg gravid! :happy093
Håper så inderlig at spiren sitter nå!
 
Kvinne 40 fra Krsand. Eggdonasjon og satt ved 1 forsøk. Termin 2 august ♡ hatt ett barneønske i 15 år men har ikke blitt behandlet så godt i det norske systemet - så lurer på om jeg skal gå videre om denne spiren nå sitter for å se om de kunne ha gjort ting annerledes.

Har en halv eggstokk.
 
Hei :) jeg er 26 år og bor i huset jeg eier med min samboer. Dette er vår første, og vi har vært uten prevensjon i 2,5 år, men det er først nå vi har fått positiv test :angelic: er fra før av en overtenker og har tidligere slitt med angst så detter er totalt ukjent territorium. Jeg kjenner mye på bekymringene om det går galt og slikt :eek: er i dag 5+2 og kjenner tiden går veldig kjapt, men likevel veldig sakte :rolleyes:
 
Slettet
 
Last edited:
32 år fra Sørlandet,gift, bor i ny enebolig vi overtok for under 1 måned siden. 2 barn som vil være 7 og 9 år når den i magen har termin.
 
36 år. Bor på gård litt utenfor Trondheim, her driver vi med sau, i tillegg har vi 3 hunder, fjøs katt og en hest. Venter mitt 2 barn. Har ei datter på 1,5 år
 
Back
Topp