En liten presentasjonstråd hvor man kan fortelle det man ønsker om seg selv? 
Vi skal jo henge sammen her i mange mnd
Jeg er 30 år, snart 31, holder til i Hedmark, gravid med barn nr 2. Som ikke var planlagt da jeg brukte prevensjon, men så velkomment er barnet uansett. Gleder oss veldig!
Barn nr 1 er 21 mnd og er fortsatt heime 100% med han, begynner i bhg i mars. Jobber deltid som sykepleier i psykiatrien og trives veldig med det, dog spent på tiden fremover da jeg tidlig ble veldig hemmet pga bekkenløsning sist svangerskap
Eier hus med samboer og vi deler også huset med 2 fine innekatter

Vi skal jo henge sammen her i mange mnd

Jeg er 30 år, snart 31, holder til i Hedmark, gravid med barn nr 2. Som ikke var planlagt da jeg brukte prevensjon, men så velkomment er barnet uansett. Gleder oss veldig!
Barn nr 1 er 21 mnd og er fortsatt heime 100% med han, begynner i bhg i mars. Jobber deltid som sykepleier i psykiatrien og trives veldig med det, dog spent på tiden fremover da jeg tidlig ble veldig hemmet pga bekkenløsning sist svangerskap

Eier hus med samboer og vi deler også huset med 2 fine innekatter

Vi har ingen barn fra før, men har planlagt å bli gravide rundt denne tiden i ett par år! Jeg er sykepleier og jobber deltid samtidig som master
God morgen

e så utrulig deilig følelse etter ei laaaang tid med venting, og deg klaffa med ein gong! Gler meg til tida framover, få mage og at Storesøster skal skjønne meir av det

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen