Hvem er vi? Presentasjonstråd

Hei
Jeg er også 36 og gravid med min første. Bor med samboer på Østlandet, jobber og studerer. Er nå 12 uker og skal på tidlig ultralyd om noen dager. Jeg er ny her, så jeg skjønner ikke alle forkortelser dere skriver, men skal gjøre mitt beste på å henge med
Ikke jeg heller.
Kanskje noen har lyst å lage en tråd/oversikt med forkortelser og forklaring ✨

Ikke jeg heller.
Kanskje noen har lyst å lage en tråd/oversikt med forkortelser og forklaring ✨

:D

:D
Takk!

Hei! Jeg slenger meg inn her, jeg :)
Jeg er 26 (blir 27 imorgen), er forlovet med verdens fineste mann og har verdens kuleste bonusdatter :Heartred
Jeg jobber som helsefagarbeider, og mannen min er uføretrygdet på grunn av skade i rygg/nakke og knær etter en bilulykke for mange år siden..
Vi begynte å prøve å bli gravide i januar, og i mai klaffet det, og nå venter vi en liten guttebass i januar :Heartblue
Jeg hadde i utgangspunktet termin 3 februar, men ble satt fram 5(?) dager på ordinær ul og har nå termin 30 januar:happy:
Vi gleder oss kjempemye over denne lille skapningen, og jeg kan nesten ikke vente til å møte han!:Heartblue

Heihei! Er 43, førstegangsfødende, og i teorien sammen med bf, men jeg er Oslo-basert, han bor i England, og selv om han ivret for at jeg skulle gjennomføre svangerskapet er han veldig skremt mtp farsrollen, så jeg har gått inn i dette med den basis-vissheten om at jeg stort sett blir alenemor, og har det helt fint med det.

Overhodet ikke et planlagt svangerskap, men desto mer overraskende, og får nok ikke flere sjanser i min alder så her kjører vi på!xsmile9 Har termin 20. januar, og flytter til Trondheim i desember, siden jeg har tidenes familienettverk der, og alle er overlykkelige for lillegutten, så ALENE-alene blir jeg nok aldri ❤️

44 år, har en gutt fra før på 14 år. Har termin i februar men har allerede født i denne måneden. Bor med mannen, tenåringen, og katten i Eidsvoll. Begge barna mine var født prematur (ikke veldig prematur da), en del erfaringer med pumping ;)

Back
Topp