Jeg fant ikke noe sånn tråd, så da starter jeg 
Jeg er 31 år gammel og bor sammen med
mannen min som er tysk og sønnen vår. Vi prøvde i mange år før vi måtte gjennom 4 forsøk med ivf før sønnen satt.
Begynte på søskenforsøk ifjor og ble gravid i November med tvillinger, men ble påvist MA i Desember på tul, som endte opp med utskraping på selve julaften.
Håper virkelig at denne her lille i magen holder ut og ikke finner på noe tull, sånn at vi får møte hen
Jeg er 31 år gammel og bor sammen med
mannen min som er tysk og sønnen vår. Vi prøvde i mange år før vi måtte gjennom 4 forsøk med ivf før sønnen satt.
Begynte på søskenforsøk ifjor og ble gravid i November med tvillinger, men ble påvist MA i Desember på tul, som endte opp med utskraping på selve julaften.
Håper virkelig at denne her lille i magen holder ut og ikke finner på noe tull, sånn at vi får møte hen

Bor i Østfold .
. Så slo vi til med fjerdemann, ble gravide på tredje forsøk , men mistet i MA , ja ja tenkte vi … det skjer jo med hver fjerde så teoretisk sett er ikke en MA så overaskende, ble gravid igjen 1,5 mnd etter og gikk bra til uke 12 da var det ny MA . Da følte jeg noe var galt . Ble gravid mnd etter , men kjemisk …gått av tellingen. Men tok ut spiralen desember 2022. Trodde aldri at det skulle ta så lang tid for oss å lage en siste baby .