Jeg stemmer for kollektiv sykemelding! Jeg har gått hjemme så lenge nå, og nå skal jeg liksom ligge mest mulig i ro i tillegg.. Vil at ALLE skal skrive masse hele dagen
Enig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stemmer for kollektiv sykemelding! Jeg har gått hjemme så lenge nå, og nå skal jeg liksom ligge mest mulig i ro i tillegg.. Vil at ALLE skal skrive masse hele dagen
Ja, jeg føler meg veldig trygg denne gangen Har fått omvisning og snakket med dem, og det føles som et rolig og intimt sykehus Sist føltes det som om jeg var på en steril fødefabrikk, og det var ikke særlig koselig.. Den gangen fikk jeg heller ikke omvisning på forhånd, og heller ikke da jeg kom inn, så jeg visste ikke at det fantes en stue hvor jeg kunne hente meg mat, så jeg holdt på å gå med av sult.. Måtte få mamma til å komme med grovbrød og brunost og spiste SEKS brødskiver etter de to jeg fikk servert til brødmåltidene på sykehuset..Aha, ja, da skjønner jeg. Godt du får muligheten til å ta det helt med ro denne gangen. Vi var 9 dager på sykehuset med førsten, han kom jo litt tidlig og spiste ikke selv før han var to uker..
Ja, jeg føler meg veldig trygg denne gangen Har fått omvisning og snakket med dem, og det føles som et rolig og intimt sykehus Sist føltes det som om jeg var på en steril fødefabrikk, og det var ikke særlig koselig.. Den gangen fikk jeg heller ikke omvisning på forhånd, og heller ikke da jeg kom inn, så jeg visste ikke at det fantes en stue hvor jeg kunne hente meg mat, så jeg holdt på å gå med av sult.. Måtte få mamma til å komme med grovbrød og brunost og spiste SEKS brødskiver etter de to jeg fikk servert til brødmåltidene på sykehuset..
Regner med vi får familierom denne gangen ettersom vi har så lang reisevei.. Sykehuset prioriterer langveisfarende i sånne tilfeller.. I verste fall får vi enerom med gjesteseng på.. Er heldig som har foreldre som kan stille opp lenge om det trengs Men mannen blir neppe mer enn 2-3-4 dager uansett hvor lenge jeg blirUff, det er for dårlig Men det blir vel dessverre fort slik på større sykehus. Jeg hadde dobbelrom hele tiden sist, men det var kun en natt at det var noen andre der. To av nettene sov mannen min der sammen med oss, det var veldig fint. Jeg håper jeg slipper å være så lenge denne gangen, men jeg drar ikke før ammingen er ordentlig i gang.
Regner med vi får familierom denne gangen ettersom vi har så lang reisevei.. Sykehuset prioriterer langveisfarende i sånne tilfeller.. I verste fall får vi enerom med gjesteseng på.. Er heldig som har foreldre som kan stille opp lenge om det trengs Men mannen blir neppe mer enn 2-3-4 dager uansett hvor lenge jeg blir
Jeg er med! Kan ikke love så å så mange innlegg, men kan love å prøve så godt jeg kan!
Hadde vært veldig gøyJa denne gangen skal vi snike til oss 1. plassen!