Hvem er med i termingruppekrigen?

Jeg er litt spent på opptellingen i morgen, men jeg frykter at vi har falt ut..
Ja, kanskje. Men samtidig så tror jeg ikke så mange andre har klart det hver dag da. Bli jo litt kjedelig for resten av krigen hvis det bare er et forum som har klart det fram til nå, for da er jo ting likssom avgjort allerede.

Ja, hvis jeg har forstått det rett er man ute av krigen hvis man ett av døgnene ikke klarer 500, stemmer det?

Ja, hvis jeg har forstått det rett er man ute av krigen hvis man ett av døgnene ikke klarer 500, stemmer det?
Ja tror det. Og hvis flere grupper har klart det så blir det loddtrekning

500 er jo ganske mange innlegg så tidlig etter omleggingen. Folk er jo på vei tilbake, men... Vi får gjøre så godt vi kan. Dumt jeg har begynt i jobb igjen =(

500 er jo ganske mange innlegg så tidlig etter omleggingen. Folk er jo på vei tilbake, men... Vi får gjøre så godt vi kan. Dumt jeg har begynt i jobb igjen =(

Ja, du må bare bli sykemeldt igjen! Du må ofre deg litt for forumet :p

Ja, det står hvor mange innlegg du har hatt, og hvor mange feedback du har gitt og fått. Jeg finner det på profilsiden min her på forumet, ikke på den Min side på framsiden på bv.
Ja, den har jeg jo sett;) Min stemmer overhodet ikke, så jeg skjønner ikke noe.. Av en eller annen grunn får jeg flere og flere innlegg, men poengene henger ikke med.. Også jeg som vil ha 3 stjerner ;)

Frykter også at vi ikke henger med, men kan virkelig ikke skjønne at andre gjør det heller.. Er jo nesten bare april 2013 som er aktive nok til å kanskje klare det:P

Ja, du må bare bli sykemeldt igjen! Du må ofre deg litt for forumet :p

Dumme jobben min som tok så mye tid i dag at jeg ikke kunne dra hjem og være aktiv fra 13 til 16 sånn som jeg hadde planer om.. Men skal ikke til legen før kl 10 i morgen, så da kan jeg nok være litt aktiv på morgenen i tillegg til en kveldsøkt.. Har så lyst til at vi skal greie dette:) Kanskje vi må gå ut i kollektiv sykemelding?;)

Ja, den har jeg jo sett;) Min stemmer overhodet ikke, så jeg skjønner ikke noe.. Av en eller annen grunn får jeg flere og flere innlegg, men poengene henger ikke med.. Også jeg som vil ha 3 stjerner ;)

Frykter også at vi ikke henger med, men kan virkelig ikke skjønne at andre gjør det heller.. Er jo nesten bare april 2013 som er aktive nok til å kanskje klare det:p
Nei, de poengene skjønner jeg ikke helt. Virker som det er andre kriterier enn før. Tror jeg har gått fra 1 til 2 stjerner :)

Dumme jobben min som tok så mye tid i dag at jeg ikke kunne dra hjem og være aktiv fra 13 til 16 sånn som jeg hadde planer om.. Men skal ikke til legen før kl 10 i morgen, så da kan jeg nok være litt aktiv på morgenen i tillegg til en kveldsøkt.. Har så lyst til at vi skal greie dette:) Kanskje vi må gå ut i kollektiv sykemelding?;)

Jeg stemmer for kollektiv sykemelding! Jeg har gått hjemme så lenge nå, og nå skal jeg liksom ligge mest mulig i ro i tillegg.. Vil at ALLE skal skrive masse hele dagen :)

Nei, de poengene skjønner jeg ikke helt. Virker som det er andre kriterier enn før. Tror jeg har gått fra 1 til 2 stjerner :)
Ikke i følge det som står på FAQ, Janet er på saken, så jeg håper hun finner ut av det.. Tror faktisk jeg har færre poeng i dag enn i går, og det er jo helt bak mål.. Har ihvertfall ikke fått noen poeng de timene jeg har vært pålogget i dag :P

Jeg stemmer for kollektiv sykemelding! Jeg har gått hjemme så lenge nå, og nå skal jeg liksom ligge mest mulig i ro i tillegg.. Vil at ALLE skal skrive masse hele dagen :)
Jeg er hjemme halv dag nå i en måned og så skal jeg være hjemme hele dager, så jeg skal holde deg med selskap så mye jeg kan :)

Jeg er hjemme halv dag nå i en måned og så skal jeg være hjemme hele dager, så jeg skal holde deg med selskap så mye jeg kan :)

Høres bra ut. Jeg setter pris på oppofrelsen :p
Så får vi bare håpe at jeg får holde meg i ro her inne, jeg frykter for at han kommer en del før tiden...

Høres bra ut. Jeg setter pris på oppofrelsen :p
Så får vi bare håpe at jeg får holde meg i ro her inne, jeg frykter for at han kommer en del før tiden...
Ja, må jo se på det som en oppofrelse, det er jo ikke gøy i hele tatt;) Tror jeg må ha med PCen på sykehuset så jeg får holdt meg oppdatert.. Blir liggende der inntil to uker, så det er greit å ha noe å fordrive tiden med;)

Ja, må jo se på det som en oppofrelse, det er jo ikke gøy i hele tatt;) Tror jeg må ha med PCen på sykehuset så jeg får holdt meg oppdatert.. Blir liggende der inntil to uker, så det er greit å ha noe å fordrive tiden med;)

Etter fødsel? Hvorfor så lenge om jeg kan spørre?

Etter fødsel? Hvorfor så lenge om jeg kan spørre?
Jeg ble dårlig behandlet på forrige sykehus, og greide ikke å få til ammingen, også ble det så mye stressing da jeg kom hjem, fant liksom ikke roen.. Har gitt beskjed om at jeg helst vil være til jeg føler meg trygg på ammingen og siden barselavdelingen jeg skal føde på nå er så liten og har veldig få fødsler (og da særlig lite om vinteren) har de sagt at jeg får lov til å være så lenge jeg vil:) Drar hjem etter 2-3 dager om alt går fint, men det er veldig deilig å vite at jeg har muligheten til å slappe helt av sammen med baby og bf etter fødselen:)

Back
Topp