Hvem er med i termingruppekrigen?

Skal prøve.. Men får jo pokkern ikke brukt mobilen så blir vanskelig.. Har ikke tid til å sitte på dataen hele dagen :P Så pleier å ta det på mobilen når jeg har tid ;)

Nå kan det hende at jeg så på feil oversikt, for jeg fant bare den fra oktober-krigen... Og der lå vi på 5. plass. Tror ikke det er publisert noen oversikt enda for denne krigen.
Det var den jeg også så.. Og jeg tror den er riktig, for februar var desidert den stilleste gruppa.. Men tror ikke det var en liste over de som hadde greid over 500, heller hvem som er med og hvem som har skrevet flest, for det er jo ikke noe aktivitet omternt i de andre gruppene..

Var MYE aktivitet på forumene når jeg gikk gravid med storebror! Hvertfall i Mars 2011 :)

Det var den jeg også så.. Og jeg tror den er riktig, for februar var desidert den stilleste gruppa.. Men tror ikke det var en liste over de som hadde greid over 500, heller hvem som er med og hvem som har skrevet flest, for det er jo ikke noe aktivitet omternt i de andre gruppene..

Men tråden var fra 30. oktober, så den gjelder ikke denne konkurransen, selv om det kanskje kan brukes som en pekepinn.

Kossn blir man aktiv, e d nok å bærre bli med å svar...

Men tråden var fra 30. oktober, så den gjelder ikke denne konkurransen, selv om det kanskje kan brukes som en pekepinn.
Æsj.. jeg som er blind, da.. Skjønte ikke helt at de sa de skulle publisere på mandag også var det plutselig lagt ut på februargruppa og ikke på denne.. Men skjønner jo nå.. Den har jo sikkert ligget lengre opp på februar enn her pga lite aktivitet på februar, og da har sikkert noen der inne trodd det gjaldt nå og begynt å kommentere sånn at den er kommet opp på førstesiden...

Tuppeline: du har akkurat vært aktiv ;) Det går rett og slett på å skrive svar på trådene rundt forbi.. Man skal prøve å greie 500 svar til sammen på alle trådene på ei gruppe i løpet av et døgn:) Ikke 500 per pers, men 500 til sammen :)

Jeg er litt spent på resultatet, jeg synes 500 høres så mye ut!

Jeg er litt spent på resultatet, jeg synes 500 høres så mye ut!
Ja, jeg også.. Tviler på vi fikk det til første døgnet, men jeg kan ikke fatte og begripe at det har vært nok aktivitet på de andre gruppene til at de skal ha greid det heller.. Tror nok vi har mye større sjanse dette døgnet ettersom det ikke bare er jeg og du som har pratet i kveld ;)

Ja, jeg også.. Tviler på vi fikk det til første døgnet, men jeg kan ikke fatte og begripe at det har vært nok aktivitet på de andre gruppene til at de skal ha greid det heller.. Tror nok vi har mye større sjanse dette døgnet ettersom det ikke bare er jeg og du som har pratet i kveld ;)

Hehe, i går var vi rimelig eneherskere her inne, ja =)
Men har du sett innom april 2013? Det er helt sinnsykt hvor mange innlegg de klarer å produsere!

Men har du sett innom april 2013? Det er helt sinnsykt hvor mange innlegg de klarer å produsere!
Har ikke vært inne og tittet, men jeg har sett at de har veldig mange som er inne på siden.. Men det har jo egentlig ikke noe å si, det er jo ikke de som greier flest som vinner, men de som greier 500 i døgnet :) Så så lenge vi greier målet så er vi jo fortsatt med i konkurransen.. Kjenner jeg er kjemespent på å se første resultatoppdatering mandag eller tirsdag :)

Har ikke vært inne og tittet, men jeg har sett at de har veldig mange som er inne på siden.. Men det har jo egentlig ikke noe å si, det er jo ikke de som greier flest som vinner, men de som greier 500 i døgnet :) Så så lenge vi greier målet så er vi jo fortsatt med i konkurransen.. Kjenner jeg er kjemespent på å se første resultatoppdatering mandag eller tirsdag :)

Jeg også. Gøy om vi blir med, håper i så fall vi har litt god margin.. Så slipper vi å få dårlig samvittighet hvis det er noen dager det ikke passer å skrive så mye..

Jeg også. Gøy om vi blir med, håper i så fall vi har litt god margin.. Så slipper vi å få dårlig samvittighet hvis det er noen dager det ikke passer å skrive så mye..
Ja, jeg håper det blir såpass med aktivitet her at man slipper å føle seg ansvarlig.. Kjente det var mye lettere å gå fra pcen litt nå i kveld enn det var i går når vi bare var to.. Så håper det kommer flere til, så "byrden" ligger på flere :)

Ser juni 2012 er veldig aktive også. Virker som endel som deltar, og de har virkelig organisert seg :)

Ser juni 2012 er veldig aktive også. Virker som endel som deltar, og de har virkelig organisert seg :)
Ja, og det begynner å ta seg opp i februar.. Jeg deltar begge plasser, men det er januar som ligger hjertet mitt nærmest, så jeg håper virkelig vi får det til:)

Så artig at det er så mye mer aktivitet her! Merker for min egen del at det har vært en stor aktivitetsvekst på antall innlegg hvertfall. Artig med litt mer statistikk på profilsiden og sånn.

Så artig at det er så mye mer aktivitet her! Merker for min egen del at det har vært en stor aktivitetsvekst på antall innlegg hvertfall. Artig med litt mer statistikk på profilsiden og sånn.
Sikkert jeg som er enten for fersk eller for ny, men statistikk på profilsiden?;)

eller for dum skulle det stå ;) Ammetåka;)

Ja, det står hvor mange innlegg du har hatt, og hvor mange feedback du har gitt og fått. Jeg finner det på profilsiden min her på forumet, ikke på den Min side på framsiden på bv.

Jeg er litt spent på opptellingen i morgen, men jeg frykter at vi har falt ut..

Back
Topp