Hvem er med i termingruppekrigen?

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Følger opp tips fra janet for å høre hvor mange som er med å skriver, så bet vi ca hvor mange innlegg vi bør skrive for å nå målet :)

Jeg er med =)

Jeg er helt klart med! EEEELSKER det nye forumet:) Redd jentungen og mannen får sett litt lite til mamma fremover;) Men jeg skal prøve å begrense meg til å bruke pcen bare når jeg må ta pauser på sofaen pga bekkenet likevel ;)

167 på hver ;)

Jeg er helt klart med! EEEELSKER det nye forumet:) Redd jentungen og mannen får sett litt lite til mamma fremover;) Men jeg skal prøve å begrense meg til å bruke pcen bare når jeg må ta pauser på sofaen pga bekkenet likevel ;)

167 på hver ;)

litt mer tid på familien da :) hehe xsmile5

Hurra, da er vi nede på 125 hver =)

Jeg er med!

100 på hver da:) Vi nærmer oss et overkommelig tall ;) 100 stykk fordelt på for eksempel 5 timer her inne er 20 poster i timen... Det går jo fort om man kjeder seg litt en kveld;)

Jeg er nå her jeg, men kan ikke love nærmere 100 innlegg hver dag.

Er her litt innimellom og skriver jeg også, men kan ikke love at det blir noe mer enn det har vært til nå. Er den tiden som ikke alltid strekker seg til, men er gøy at det er aktivitet her i hvertfall.

Skal prøve å skrive litt :-)

Så frem til nå er vi 8? Det blir et snitt på 62,5 innlegg hver. Hvis jeg fortsetter som jeg stevner så skal jeg nok klare det :)

Har i hvertfall bidratt i kveld, men kan ikke love at det blir sånn hver dag for å si det slik xsmile3

Så på oversikten at vi endte på 5. plass forrige døgn, men da var vi ikke 8 aktive, så kanskje vi greier å komme enda høyere opp på listen kommende døgn :) Blir spennende å se i morgen ettermiddag :) Virker iallefall lovende med den aktiviteten vi har sett til nå i kveld:)

Jeg er iallefall virklig i skrivemodus i kveld så jeg har sikkert skrevet "min del" av antall innelgg i kveld hehe :-) Mannen lurer fælt på hva jeg skriver så fælt for :-P

• Liker
Reactions: jc
Hvor fant du forresten oversikten?
Den lå på februargruppa.. Jeg er aktiv på begge fordi jeg har en termin i januar og en i februar..

Mannen min lurte også på hva jeg drev med i går, i dag har han skjønt tegningen, så nå har han begynt å henge opp noen lamper i stua :) Flinke handysupermannen min<3

Den lå på februargruppa.. Jeg er aktiv på begge fordi jeg har en termin i januar og en i februar..

Mannen min lurte også på hva jeg drev med i går, i dag har han skjønt tegningen, så nå har han begynt å henge opp noen lamper i stua :) Flinke handysupermannen min<3

Nå kan det hende at jeg så på feil oversikt, for jeg fant bare den fra oktober-krigen... Og der lå vi på 5. plass. Tror ikke det er publisert noen oversikt enda for denne krigen.

Back
Topp