Hvem er marsmammaene?

27 år gammel har 2 barn fra før 2 og 4 år. Jeg er gift og bor i Bergen. Spiren var et uhell.
Forlebi termin 11.mars
 
25 år og bor utfor Stavanger. Samboere og forlovet.
Begynte å prøve i høst, og ser ut til å sitte på det 3 prøverørsforsøket siden januar. Enda tidlig, så slapper ikke helt av enda. Foreløpig termin er 23 mars. Ingen barn fra før.
 
33 år, bor i Nordland sammen med samboer og to gutter på snart 2 og snart 11. Eldste er mannen sin, yngste har vi sammen Vi begynte å prøve i januar, men siden mannen min jobber turnus i utlandet ble dette pp3. Husker ikke nøyaktig når siste mens var, men regner med at termin blir i midten av mars
 
Hvor i landet hører dere til?
Romerike i Akershus

Alder?
31

Samboer, gift eller aleneforelder?
Gift i 5år, vært sammen i 13år totalt

Har dere prøvd lenge?
2år med 1SA, 2MA

Har du barn fra før? Alder på disse?
1 jente på 3år

Når er terminen din?
26. Mars 2020
 
Jeg er 26 år, gift og har en marsbaby på to år fra før. Vi bor på østlandet. Vi har prøvd siden januar og jeg hadde en SA i uke 9/10 i slutten av mars i år. Aner ikke når termin er, vet bare at det blir i mars :hilarious:
 
Heisann.
Jeg er 32 år fra Bergen.
Har en nydelig sønn på 4.5 år som har ønsket å bli storebror nå i 2 år. (Veldig sårt) har og en fantatstik bonussønn på 8 år ❤
Meg og min samboer har vært sammen i 9 år ( i oktpber) og har prøvd i 1.5 år på nr 2
Hadde en MA mars og veeeeldig redd for at det samme skal skje greier overhode ikke å glede meg da jeg er så redd. Jeg var i forum sist gang men måtte gå ut da det var flere og flere som hadde sa også endte jeg opp med ma.

Men greier ikke helt å holde meg unna. Har lyst å dele med noen

Dette barnet er veldig ønsket.
Og håper virkelig det går fint denne gangen.
Terminen min er 20.mars
 
Last edited:
Heihei.

Jeg er 32år, bor i Bergen med min mann (gift i 7år), vår sønn på 1,5år og Pusen Perle på 13år (vi mistet nettopp kullsøsteren hennes, Lucy).

Sist brukte vi flere år (ca 5år tror jeg) på å få det til å klaffe, mens dette er et uhell hvor vi fomla med kondom en eneste gang. Så tilfeldig kan det være innimellom..

Litt usikker på termin pga pcos og litt ustabile sykluser, men tipper 29.mars. Jeg vet hvertfall nøyaktig inseminasjonsdato denne gangen (sist var vi på tul for å finne ut om vi var 5mnd på vei eller mindre).

Jeg grue meg til uke 8 for sist slo kvalmen inn da og det varte ut graviditeten. Kunne ikke beholde vann en gang og måtte få væske intravenøst. Gråt når guttungen ble født for det var så deilig å ikke være kvalm (shit i ungen, det var så deilig å bli ferdig).
 
Hei hei snart 36 år og er fra Trondheim.
Samboer
Har to barn fra før på 8 og 5 år
De er ikke hans, så dette er forhåpentligvis vår første felles <3
Prøvd ett år
Mista to ganger, først i okt 2018 og sist i februar som endte med utskrapning i april.
 
Hei hei snart 36 år og er fra Trondheim.
Samboer
Har to barn fra før på 8 og 5 år
De er ikke hans, så dette er forhåpentligvis vår første felles <3
Prøvd ett år
Mista to ganger, først i okt 2018 og sist i februar som endte med utskrapning i april.
Foreløpig termin 14.mars
6+3 i dag
 
Straks 27år. Bor i Sandnes med barnefar og jenta vår på 2 år ❤️
Hadde en SA i mai, så nå krysser vi fingrene for terminspire. Foreløpig termin er 30.03, så vi havner nok i april da storesøster kom 8 dager overtid.
 
Hvor i landet hører dere til?
Sola utenfor Stavanger

Alder?
33 år

Samboer, gift eller aleneforelder?
Samboer

Har dere prøvd lenge?
5 mnd

Har du barn fra før? Alder på disse?
1 gutt på 15 mnd

Når er terminen din?
Foreløpig 28 Mars
 
Heisann!
Jeg blir 28 år til høsten. Bor i Kristiansand sammen med min forlovede. Vi gifter oss i august til neste år.
Vi har prøvd i 3 måneder.
Jeg har ei datter på 8 år fra før, min kjære har to gutter på 4 og 7 år fra før. Så dette kan bli spennende!
Vi har foreløpig termin 23.mars:binkybaby:love7
 
Jeg er 34, bor på «bygdo» på Vestlandet og venter nå nr 5..

Traff en flott mann for ca 4 1/2år siden og I fjor giftet vi oss!
Vi slutta med prevensjon i januar 17 og etter to kortvarige spirer er nå den tredje spira der inne, så håper den sitter helt til mål!

Føreløbig termin er 25 mars
 
Jeg er 28 år og bor i Hedmark sammen med samboeren og sønnen vår på 3 år :Heartred Foreløpig termin er 26.03. Vi prøvde ikke akkurat lenge, satt på første forsøk. Nå er jeg bare spent på tiden fremover og krysser fingrene for at alt går bra :)
 
Hei.
Jeg er 34 år. Bor på Østlandet.
Har 2 barn fra før med min eksmann. Barna er snart 13 og 8 år.
Fant kjærligheten igjen for litt over to år siden. Men kjent han i 17 år da . Vi har prøvd i et år ca.
Og testet endelig posistivt i går. ❤️❤️
Foreløpig termin er 27 mars.
 
Hei :happy:
Er 29år og holder til i Nordland. Samboer og vi har ingen barn fra før av.

Dette er 2/3 pp etter MA (i uke 12) i april (som også satt på 3pp). Så vi håper spiren sitter nå og kommer i midten av mars:Heartpink
 
Hei.
Jeg er 32 år og bor i Bergen med min mann. Vi har vært prøvere siden september 2017, og venter nå vårt første barn 23. mars.
Ble spontant gravid i mars, men mistet. Nå har vi vært igjennom IVF og traff på første forsøk.
 
Hei hei!


Hvor i landet hører dere til?
Oslo

Alder?
32år, han er 33.

Samboer, gift eller aleneforelder?
Gift

Har dere prøvd lenge?
Nesten et år. Hadde MA i februar/mars, mislykket privat IVF i mai.

Har du barn fra før? Alder på disse?
En jente på 21mnd

Når er terminen din? 18. Mars

Har sniklest her inne siden positiv test for 2+uker siden, men ville ikke skrive noe før jeg hadde fått bekreftet liv. Og det fikk jeg i dag på tul:binkybaby eræt stk lite bankende hjerte
 
Jeg bor i stavangerområdet og er 29 år :)
Har en gutt på 3 år fra før, som er beinklar for å bli storebror :p
Men han ønsker seg bare en lillesøster.
Har også samboer på 8.året.
 
Bor på Østlandet 37 år. En sønn på 16 og 3 stebarn og samboer ☺️ termin 1603 tror jeg det var ☺️
 
Back
Topp