Hvem er marsmammaene?

Prøver meg inn her etter positiv test i dag! Svak men tydelig strek ❤️

Bosatt i Trondheim, blir 30 år i høst.

Gift i fem år og har ei lita på snart 2 år (snart=oktober)

Termin ca 10.mars, men om dette svangerskapet blir like langt som forrige blir det vel slutten av mars..... (forrige kom med keisersnitt etter igangsetting på overtid).

Ble forresten på første forsøk dette - hadde tenkt å drøye litt til med prøving, men "glemte" kondom en kveld, så har hatt en mens etter ppilleslutt for to mnd siden.
 
Lister meg inn her i håp om at jeg blir værende her i 9 måneder til❤️ Testet svakt, men tydelig nok 13 dpo

Er 29 år

Samboer med barnefaren, vi har 3 barn fra før, dette blir første felles de andre er 7,9 og 11.

Vi bestemte oss vel rundt desember for at vi ønsket oss et felles barn og selv med ustabile sykluser så klaffet det da vi bestemte oss for å ta en pause i prøvingen

Termin er foreløpig 11. Mars (Håper på tidlig mars, hvis ikke krasjer det med mange bursdager)
 
Jeg bor i Buskerud, er 28 år og samboer. Vi skal gifte oss om litt over ett år.

Vi begynte å planlegge graviditet januar 2018, men måtte på grunn av medisiner vente med prøving til mai 2018. På pp 14 satt spira etter litt hormonhjelp :D Nå håper jeg på at den klamrer seg fast. Dette er vår første.

Foreløpig termin er 9. Mars, dagen før jeg fyller 29 :happy:
 
Jeg bor på Østlandet og er 26 år. Giftet meg i fjord sommer med mannen min som jeg har vært sammen med i 6 år. Vi fikk en liten jente i august 2019 som snart nærmer seg et år. Ønsker veldig å kunne gi henne et søsken. Vi hadde en MA nå i april med tvillinger, som resulterte i en skikkelig nedtur. Men det går bedre nå. Har akkurat testet positivt og er overlykkelig for det. Blir en spennende tid fremover.

Vi har to bulldoger som også gleder seg. Foreløpig termin blir 9 mars.
 
Jeg bor et stykke sør fra Bergen og er 23 år (snart). Har 1 barn fra før som er 4 år. Samboer og vært prøvere i 9 mnd, fekk positive tester i dag å termin er foreløpig 11.Mars. Opplevde en SA i april, så nå får vi håpe at alt går bra denne gangen! :Heartred
 
Jeg er 33 år, har en samboer som jeg har vært sammen med i 14 år :) og vi har fire barn fra før sammen som er 9,5 år, 4,5 år, 3 år og 1,5 år :) akkurat fått oss en pus og har en hund på 11 år. vi er bosatt i Akerhus

Muligens termin rundt 11 mars og gikk på 1pp ❤️ Føler meg ekstremt heldig siden vi prøvde fire år på nr 2, som endte i prøverør og samme med nr 3 med fryseforsøk. Så har full forståelse for sårt det er å være langtids prøver.. ufattelig at jeg skal då æren å bli fembarnsmor nå! For nr 4 satt på pp1 også, lettere sagt den ene gangen vi hadde samleie på flere mnd ❤️ Så mirakler skjer ❤️
 
Jeg bor i Haugesund
28 år, dette er mitt første barn.
Sammen med barnefar i over 8 år nå.

Termin er rundt 7. Mars tror jeg. Vi har prøvd å få barn i 4 år, var på samtale for assistert befruktning i begynnelsen av juni å etter mine beregninger ble jeg gravid 4-7 dager etter denne samtalen ☺️
 
Hei alle sammen

Jeg er 31 år, bor i Nordland og har vært sammen med barnefar siden vi var 16 år gamle.

Vi har ingen barn fra før og bestemte oss i fjor for at i 2019 skulle vi slutte med prevensjon. Tok ut spiralen i mars. Det fikk en liten stund før syklusen var på plass etter å ha tatt den ut, men vi fikk 2 gode prøveperioder før spira satt! Har i følge kalkulator termin 4. Mars og gleder meg enormt til å bli mor ❤
 
Er fra oslo men har bodd i Sverige i 10 år nå. Har 3 barn som er 4 år, 2 år og 1 år.
Har termin 10 mars i Sverige og 14 mars om man går etter den norske utregningen ;)
 
Hvor i landet hører dere til?
Nord i landet

Alder?
28

Samboer, gift eller aleneforelder?
Gift

Har dere prøvd lenge?
Begynte aktivt for 3 mnd siden

Har du barn fra før? Alder på disse?
4, på 3, 6, 8 og 10

Når er terminen din?
22 mars foreløpig
 
Sniker meg da inn her..

Bor i Møre og Romsdal, 33 år,to barn fra før (9 og 10 år). Termin 7. Mars om alt går som det skal
 
Hvor i landet hører dere til?
Rogaland

Alder?
27

Samboer, gift eller aleneforelder?
Samboer i 7år med barnefaren, dette blir unge nr 2

Har dere prøvd lenge?
1PP

Har du barn fra før? Alder på disse?
En juni 2017 gutt fra før :love017

Når er terminen din?
15 mars foreløpig
 
Last edited:
Heisann! Vi bor rett utenfor Bergen og har termin 11. mars. Samboer.
Vi har en jente på 4,5 fra før. Hun har sååå lyst til å bli storesøster, så nå gleder vi oss til å fortelle det til henne.
:love7
Nr 1 satt som et skudd på første forsøk. Denne gangen har vi prøvd siden august 18 før det endelig satt❤️
 
Last edited:
Bor på Jessheim med samboer og 2 katter, er 23 år og dette er første barnet. Termin 22/03-2020
Prøvd i 3 mnd:dummy1::dummy:
 
32 år. Bor på vestlandet. Bor med min samboer som jeg har vært sammen med i 6 år. Vi har forsøkt siden januar. Men jeg har hatt få eggløsninger. Hadde time hos fastlege i dag for å sette i gang utredning, men jaggu ble testen positiv i går og digital i dag. Jeg har 12. Mars som foreløpig termin❤
 
32 år fra Asker og veeeeldig nygift. Begynte prøving umiddelbart etter bryllupet og kunne feire 1 måneds bryllupsdag med positiv test:woot: Klaffet på første forsøk mao, noe som kom overraskende på oss siden jeg har mistenkt endometriose. Usikker på når eggløsning var, men termin ser ut til å være 22. mars. Vårt første barn:Heartred
 
27år fra Bærum, samboer, 2 barn fra tidligere forhold på 10 og 7 år. Venter vårt første barn sammen, og tredjemann i rekka i midten av mars (om det holder denne gangen:) )
 
Da prøver vi oss her inne! Virker fremdeles for godt til å være sant!! IKM var i går, ingen tegn til tr, og positive tester siden 11 dpo, så kan kanskje begynne å tro det er sant snart? :happy:

33 år, bor i utlandet med samboer, ingen tidligere barn, men én hund. Spiren satt på tredje forsøk og estimert termin er 16.03.2019 <3
 
Hei:) 29 år, gift, sammen har vi en gutt på 8 år. Fra Østfold. Har prøvd til og fra i mange år, underveis blitt utredet for habituell abort og trodde ikke vi skulle bli gravide igjen nå, men veldig glad for det:Heartred 5+2 idag og håper lille frøet blir der til mars:Heartred
 
Back
Topp