Hvem er marsmammaene?

Hvor i landet hører dere til?
Oslo

Alder?
28 år. Mannen min er 26.

Samboer, gift eller aleneforelder?
Giftet oss i fjor sommer :Heartred

Har dere prøvd lenge?
Den satt på PP10, men jeg har ikke egne sykluser, så 6 av disse PP-ene var IVF. Satt på 6. innsett (4. FER) etter to kjemiske.

Har du barn fra før? Alder på disse?
Nei

Når er terminen din?
28. mars
 
34 år gammel, bor i Sandnes i Rogaland. Nygift (mai) med han jeg har vært sammen med i snart 5 år.

Hadde egentlig tenkt å vente med prøvingen til etter sommeren, men siden jeg aldri har vært gravid før så trodde ingen av oss at det ville klaffe på første forsøk. Er visst veldig fruktbar, så nå har jeg ligget i fosterstilling med kvalme og svimmelhet hele sommeren men er utrolig glad, takknemlig og spent! ❤️

Har termin 2.mars (29.februar i følge min beregning, men jordmor var uenig).

Har en pelsbaby fra før som tydeligvis merker at jeg er gravid, hun klenger og koser mer enn noen gang!
 
34 år gammel, bor i Sandnes i Rogaland. Nygift (mai) med han jeg har vært sammen med i snart 5 år.

Hadde egentlig tenkt å vente med prøvingen til etter sommeren, men siden jeg aldri har vært gravid før så trodde ingen av oss at det ville klaffe på første forsøk. Er visst veldig fruktbar, så nå har jeg ligget i fosterstilling med kvalme og svimmelhet hele sommeren men er utrolig glad, takknemlig og spent! ❤️

Har termin 2.mars (29.februar i følge min beregning, men jordmor var uenig).

Har en pelsbaby fra før som tydeligvis merker at jeg er gravid, hun klenger og koser mer enn noen gang!

Gratulerer! Kjekt å se flere fra Rogaland her :happy: kleppe her :happy::happy:
 
Jeg er 38 år og bor i Trøndelag. Jeg er enslig, og ble gravid på første IVF-forsøk i Danmark. Dette er min første graviditet, og jeg har termin 17.mars :happy:
 
Hei alle marsmammaer:happy:

27 år, bor i Nannestad. Førstegangsgravid. Nettopp flytta inn på småbruk, forlovet:Heartred
Ble gravid veldig fort etter p-pille slutt.
Foreløpig termin 30. Mars :)
 
Jeg er 33 år og bor i oslo. Gift for en liten stund siden og satt på første forsøk! Har termin 19 Mars :happy:
 
Jeg er 28 år og bor i Hedmark sammen med samboeren og sønnen vår på 3 år :Heartred Foreløpig termin er 26.03. Vi prøvde ikke akkurat lenge, satt på første forsøk. Nå er jeg bare spent på tiden fremover og krysser fingrene for at alt går bra :)
Artig å se flere fra Hedmark her:)
 
28 år, bor i Ålesund. Gift i år. Har en datter. Prøvd 1,5 år, mistet i februar i år. Termin 19. Mars
 
Hei hei 32 år fra Florø, forlovet vi har en sønn på 7 år fra før samt en katt Forventet termin foreløpig er 23 mars
 
Jeg er 39 år og bor i Oslo. Samboer og vi har prøvd i maaange år. Ble gravid med IVF og er nå 12 uker på vei, termin 9. Mars.
 
Jeg er 30 år og bor i Stavanger sammen med samboeren min. Dette er vårt første, så vi er veldig spent! Ble gravid etter ca. 3 måneder. Termin er beregnet til 10. mars :)
 
Kommer fra litt utenfor Stavanger.
29 år og samboer på 8.året :)
Dette blir vår nr2 med termin 24.03.20.
Prøvde i 14 mnd og måtte få litt hormonhjelp for å komme i mål :p
 
Hvor i landet hører dere til? Oppland

Alder? 38

Samboer, gift eller aleneforelder? Gift

Har dere prøvd lenge? Satt på første IVF fersk forsøk

Har du barn fra før? Alder på disse?
Har to, jente på 5 og gutt på 3 år
Når er terminen din?
8.mars
 
Heii,

Bor per nå i Østfold men flytter til Oppland(Innlandet) 3 uker før termin er planen og er 23 år
Aleneforeldre her, var veldig lite planlagt.
Har ingen barn fra før.

Termin 5 mars :)
 
  1. Hvor i landet hører dere til?
    Nordland

    Alder?
    26 år. Mannen min er 28.

    Samboer, gift eller aleneforelder?
    Giftet oss i 2015,sammen siden 2012/2013:Heartred

    Har dere prøvd lenge?
    Sluttet på minipiller april 2018,ble gravid i sommer i år. De andre gangene har de gått mye fortere, men har ammet en del og hatt kun mensen 3 ganger så syklusen har vært tullete.

    Har du barn fra før? Alder på disse?
    Ja. 2 stk. Jente 5 år og gutt straks 2 år.

    Når er terminen din?
    3. mars
 
Hei!
Jeg er 30, og min sambo er 30 =)
Og vi bor i Porsgrunn ^^
Första barnet, vi har prøvd i ca 2 år..
Har termin 3 mars :Heartred
 
Er fra kalde nord.
30 år.
Har 1 gutt fra før, født i august 2011.
Samboer.
Prøvde 4 mnd før spira satt, og har termin 16/3-20 :joyful:
 
Back
Topp