Hvem er LEI?

Hva synes samboeren din da? Kan han be henne roe ned litt? :bag:
Han har eksplodert allerede, og har prøvd å snakke med henne rolig på tomannshånd. Jeg tror hun bare er sånn, hun ser ikke at det hun gjør kan være overtramp. Jeg skulle sagt ifra jeg også, under hvilken som helst annen omstendighet hadde jeg nok gjort det. Men nå orker jeg ikke bruke energi på det.
 
d
Han har eksplodert allerede, og har prøvd å snakke med henne rolig på tomannshånd. Jeg tror hun bare er sånn, hun ser ikke at det hun gjør kan være overtramp. Jeg skulle sagt ifra jeg også, under hvilken som helst annen omstendighet hadde jeg nok gjort det. Men nå orker jeg ikke bruke energi på det.
et er litt skjip situasjon å være i, for du vet hun bare mener det godt også. Hjelpe dere å komme i orden etc. Vi kjøpte oppussingsprosjekt rett før vi oppdaga graviditeten og har framdeles igjen å gjøre lister og karmer, gangen (tapet fra 1970 haha) og barnerommet XD
HAdde elska om noen i familien kom durene inn og gjorde alt ferdig XD Har enda ikke taklys på rom eller stue heheheh :p
Men skjønner jo at det er skjipt. nye møbler også liksom. :p
 
d

et er litt skjip situasjon å være i, for du vet hun bare mener det godt også. Hjelpe dere å komme i orden etc. Vi kjøpte oppussingsprosjekt rett før vi oppdaga graviditeten og har framdeles igjen å gjøre lister og karmer, gangen (tapet fra 1970 haha) og barnerommet XD
HAdde elska om noen i familien kom durene inn og gjorde alt ferdig XD Har enda ikke taklys på rom eller stue heheheh :p
Men skjønner jo at det er skjipt. nye møbler også liksom. :p
Vil du låne min svigermor litt?:woot: Sender henne gladelig over:D:D Kan garantere at hun får sving på både tapet og elektrisk anlegg;)
 
Han har eksplodert allerede, og har prøvd å snakke med henne rolig på tomannshånd. Jeg tror hun bare er sånn, hun ser ikke at det hun gjør kan være overtramp. Jeg skulle sagt ifra jeg også, under hvilken som helst annen omstendighet hadde jeg nok gjort det. Men nå orker jeg ikke bruke energi på det.
Skjønner godt du ikke orker å bruke energi på det nå.. får håpe hun roer ned av seg selv snart :rolleyes:
 
Hun kan ikke bli lenger enn til over helgen, hun klør etter å komme seg tilbake på jobb. Heldigvis:smiley-ashamed004:D
Det er bra! Så for meg at hun var en sånn dame som ikke kjente sin besøkelsestid heller :p
 
Nå er dokker snart i mål med mindre dokker har født allereie! :D
Korleis følest det?
 
Var faktisk ikke super lei men slapp jo å gå overtid da, så det hjelper jo på;)
 
Har endelig født gutten, en befrielse :angelic: hadde glemt hvor vondt det var å føde :bag: men alt gikk bra :happy:
 
Har også født,16.januar, 5 dager etter termin! Rart hvor fort man glemmer slike tråder når alt er over:D
 
Back
Topp