Hvem er igjen?

I dag er jeg 42+2 og ble satt i gang på fredag, men det har gitt liten effekt. Er fortsatt umoden! Venter og venter på å komme igang. Hvis ikke noe skjer snart, blir det visst sterkere lut sier legene, men de vil helst se mer modenhet. Ut må han snart...

I dag er jeg 42+2 og ble satt i gang på fredag, men det har gitt liten effekt. Er fortsatt umoden! Venter og venter på å komme igang. Hvis ikke noe skjer snart, blir det visst sterkere lut sier legene, men de vil helst se mer modenhet. Ut må han snart...
Føler med deg! Du har virkelig gått lenge da. Jeg er 41+1 og håper ikke jeg må gå en hel uke til

Termin idag - overtidskontroll mandag 6.juli og evt igangsetting dag 12 på overtid... Var på UL igår og hun trives visst veldig godt inni magen... sukk!

Er det noen flere enn meg fra Juni som ikke har født ennå?

Er det noen flere enn meg fra Juni som ikke har født ennå?
Ja.. Er 1 uke på overtid i dag. Har vært på sykehuset siden mandag med forsøk på igangsetting. Gutten ligger i seteleie, så de vil helst ha ham ut snart. Liten modning så langt, lei av å tråkker rundt her... Håper du snart blir fødeklar:)

Ja.. Er 1 uke på overtid i dag. Har vært på sykehuset siden mandag med forsøk på igangsetting. Gutten ligger i seteleie, så de vil helst ha ham ut snart. Liten modning så langt, lei av å tråkker rundt her... Håper du snart blir fødeklar:)
Siden mandag, den er kjip! Håper du ikke må vente så lenge til :) Får jo en følelse av at baby aldri kommer. Men det gjør de heldigvis :)

Jeg mangler ennå. Termin var 26, men det kjennes ut som han koser seg for mye til å ville ut..
Ja de har det sikkert for godt der inne! Ikke noen grunn for dem å ville ut :P

Jeg er også her enda, termin 24 juni. Var på kontroll igår og idag, babyen trives godt i magen, ingen modning. Får ballong kateter på fredag.

Det er sant, men kjenner jeg kroppen min rett så blir det nok at jeg må settes igang. Og siden jeg hører til KK så drøyer de det lengst mulig. Er det ikke slik at man skal settes igang senest 12 dager over? ??
Hvis alt er fint er det 11 dager over på mitt sykehus. Men de begynner på kvelden da. Det viktigste er at babyen er ute innen 14 dager over.

Back
Topp