Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ikke født enda! Termin 23. Juni. Siden jeg er førstegangsfødende er jeg ganske sikker på å gå litt overtid, men nå er jeg utålmodig.. Vil ikke gå helt til Juli Mannen stiller heldigvis opp og modner hver dag, så jeg håper det hjelper Jeg har ingen tegn på fødsel. Er bare tung, vann i kroppen og mye halsbrann. Alt har stått klart i ukesvis, så nå går vi bare og venter.. Kjedelig.
Jeg har ikke født enda, men har ikke termin før 3. juli så er forberedt på å vente litt enda.. Merker at jeg begynner å bli utålmodig da, og alt føles tungt nå.. Håper på at tidlig ul termin stemmer bedre og at det blir fødsel i juni
Jeg har termin 23. juni. Han er fortsatt i magen. Mye nedpress og murringer de siste dagene, og hørte i går at jeg hadde fødetryne. Ble glad for det Ingen hevelser eller andre plager, så jeg skal være fornøyd.
Termin 27, slimproppen gikk på torsdag, og fått beskjed om fødeansikt. Tungt og ekstremt lei. Har hatt masse murringer men så plutselig stopper alt opp. :S
Termin 15. juni, ingen tegn på noe som helst... Ikke mer kynnere, mulig noe mer nedpress. Overtidskontroll imorgen mandag. Begynner å kjenne på litt utålmodighet, men vet jo at det er helt normalt å føde etter termin. Håper på å slippe å bli igangsatt.
Termin 11.juni. Igangsetting mandags morgen ENDELIG ska vi få treffe nurket, tipper hun ikke er ute før tirsdag da !!! Mn aldri vært så nært! Til alle som går over tiden; min dypeste medfølelse sendes;-)
Sitter å tripper her også. Termin i morgen, 22. Juni. INGEN tegn til action med d første.. men når d først har tatt så lang tid, så kan d vente til tirsdag, for i morgen er d meldt fint vær
Har termin 28, så nøyaktig en uke igjen. Meeeen han kan godt komme nå! Masse kynnere, forhøyet blodtrykk og bekken fra helvete så jeg er kjempe lei og vil ha han ut nå Dør litt innvendig om jeg må gå overtid Begge søstrene kom en uke før tiden, så hadde samme håp for lillebror, men men...
Termin 28.juni (1 uke igjen). Er ikke lei, men gleder meg til hun kommer. Første kom på termin og andre kom 11 dager før. Hatt to timer med modningsakupunktur og sex 3 kvelder på rappen nå. Har mye kynnere og vonde stikninger hver kveld og natt til fredag hadde jeg maserier i en time. Så det modnes iallfall.