Hvem er igjen?

Er en uke på overtid i dag... tror ikke det kommer til å bli noe fødsel nå i nermeste fremtid.. håper jeg slipper ny kontroll på fredag!

Jeg har termin 28. juni... Her er han godt plassert inni magen enda... Begynner å bli utolmodig nå...

Termin i dag, 21.juni,og ingen tegn til at noe er på gang... Overtidskontroll mandag 29., regner med igangsetting og baby 1/2/3 juli, baaah!

Termin 11.juni. Igangsetting mandags morgen:-) ENDELIG ska vi få treffe nurket, tipper hun ikke er ute før tirsdag da:-) !!! Mn aldri vært så nært! Til alle som går over tiden; min dypeste medfølelse sendes;-)
Settes igang i morgen jeg og! Lykke til :)

Termin 30. Men etter to uker med kontroller minst annenhver dag så er hun hjertelig velkommen jo før jo bedre!!!

Har selv født, men ville bare ønske dere alle som er igjen masse lykke til og håper dere snart har nurkene deres her.
Hadde selv termin den 27 juni men snek litt i køen :-) Har et lite nurk som er 1 uke i morgen. Takk for følge damer

Ul termin 26., menstermin 19., slimproppenmed blodrester gikk i går på morgenen, litt murringer. Er det håp om at noe snart skjer? Førstegangs....

Settes igang i morgen jeg og! Lykke til :)
Takker:-D her ble det tabletter vi startet på. Ligger i ei seng og håper på noen rier;-) Mn utfra legens syn så skjer d nok ikke noe på ei god stund:-P Mn nå er jeg innskrevet og blir ikke utskrevet før vi skal hjem med tulla, så fornøyd:-D enn du?

Takker:-D her ble det tabletter vi startet på. Ligger i ei seng og håper på noen rier;-) Mn utfra legens syn så skjer d nok ikke noe på ei god stund:-P Mn nå er jeg innskrevet og blir ikke utskrevet før vi skal hjem med tulla, så fornøyd:-D enn du?
Har vært på sykehuset og fått ballong! Har vanvittig vonde murringer, så håper det gir seg! Skal inn igjen imorgen så tar de vannet! Håper på en fin fødsel for deg! :)

Var på overtidskontroll i dag. Hvis ingenting skjer av seg selv, blir jeg satt i gang på fredag. Deilig å få avklart fremdriften. Men blir nok noen rare dager denne uka! Gleder oss til å møte bebisen!!

1 dag på overtid. Fikk heldigvis kommet meg ut en tur i dag. Hjalp litt på humøret :) Går mye opp og ned for tida.

Hadde termin i dag, men ingen tegn til at noe skal skje med det første. Føler meg i super form, og kjeder meg egentlig. Flere som føler det sånn? Tips til venteaktiviteter?

En dag over, og blitt forkjølet med bihulebetennelse. Akkurat nå er jeg så utålmodig at han gjerne må komme selv om jeg er syk! Forsøker å lokke og forhandle, men det skjer ikke stort ;)

Back
Topp