Hvem er barnefar? :)

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
*inspirert av mai16*
Hvem er barnefar? Er dere sammen? Hvor lenge? Hvordan er han som person? Hva tenker han om å bli far om 3-4 mnd? :)

Jeg kan vel begynne da ^^
Vi møttes i november 2014 og det har vel stort sett vært oss siden da :) jeg falt for han med en gang vi møttes, men ble seriøst i januar da han begynte å snakke om barn og fremtiden :) så vi flyttet sammen i februar og ble sammen på fb! Så ble jeg gravid bare noen uker etter, vi prøvde med en gang fordi vi ville ha barn med en gang :D nå bor vi i en litt større leilighet enn der vi først bodde. Han gleder seg veldig til å bli far, snakker og koser med magen hele tiden, så her er jeg veldig glad for at barnefaren er akkurat den han er :)
Vi har altså vært sammen i 7 måneder, er 26+6 i dag :D

Barnefar er min kjære, snille samboer :-) har vært sammen i 7år, bodd sammen i 6 år! Har også ei lita tulle på 3år sammen :-)
Han gleder seg veldig til å bli pappa igjen(selv om det ikke var helt planlagt at det skulle skje helt enda). Han er en rolig kar(bortsett fra når han drikker alkohol, da blir han en kjepphøy idiot som ingen liker noe særlig), veldig ordensmenneske (motsatt av meg :-P ), har en veldig rar humor, liker godt å underholde å er veldig omsorgsfull av seg :-)

Folk har dessverre tendenser til å bli helt ubrukelige når de drikker, mannen min også når han tar en fest :P :D

Her er barnefar han høye, mørke typen jeg traff i russetida. :_rr

Barnefar er samboeren min. Det er ganske nøyaktig 6 år siden vi møttes, og det har vært en humpete vei hit i dag ;-) Er stemor for hans niåring og sammen har vi verdens nydeligste jente på 3,5 år. Han var fornøyd med sine to barn, men jeg insisterte på å skulle ha to selv, så da ble det denne babyen :-) Han er vel ikke den som svever av lykke ift denne babyen, men han var ikke sånn sist heller. Og begge våre barn har vært planlagte! Men jeg gleder meg nok for oss alle <3

Barnefar er en blond nordlending med blå øyne som er fem år eldre enn meg. Vi møttes i 2008 og har bodd sammen siden 2009 :D kjempesnill og omsorgsfull pappa til jenta vår på 4 år og håpet på jente også denne gangen da han synes gutter er mammadalter (noe som stemmer på ham selv) :P jeg er selv trønder, så datteren vår er litt språkforvirret til tider og har litt nordnorsk sleng innimellom de trønderske frasene hehe

*inspirert av mai16*
Hvem er barnefar? Er dere sammen? Hvor lenge? Hvordan er han som person? Hva tenker han om å bli far om 3-4 mnd? :)

Barnefar er en HØY lys mann som jeg nå har vært sammen med i snart 11 år... Men det har nok vært oss siden våren 2003, selv om vi (ung og litt dumme) brukte en stund på å finne ut nettopp det ;)

Sammen har vi en sønn på 6, som har er verdens beste pappa for :) vi er fryktelig ulike på enormt mange områder, samtidig som han er den som får meg til å le uansett hvor dårlig humør jeg er i.

Denne babyen er meget etterlengtet etter 4,5 år som prøvere, så han gleder seg nok veldig til å bli pappa. Blir spennende å se hvordan han nå blir som jentepappa :)

Bf her er min beste venn, elsker, kjæreste og samboer :) møtte han for første gang i februar 2014 , men tok ikke kontakt før juli 2014 siden jeg var for betatt og redd for avslag . Men, felles venner og skjebnen ville d sånn, og vi har vært uatskillelige fra den første meldingen ble sendt ;)
Vi begynte å snakke om framtid og barn i desember , han har blitt en naturlig del av meg og mine barns liv, og både jeg og han har hatt opplevelser som gjør at vi vet nøyaktig hva vi vil, og vi fant ut at det var ett bra tidspunkt å begynne å prøve da:) spiralen ble tatt ut januar 2015, å 26 april testet vi positivt , og gleder oss nå til å treffe lille Iben-mor som har ankomstdato 1 januar :)

Her er barnefar min samboer og dette blir hans første og mitt andre barn. Han gleder seg masse og er allerede en kjempe flott stepappa så eg vet at han kommer til å bli en kjempe flott far:D

Vi har vært i lag i 3 år og bodd sammen i 2,5 år. Vi er stortsett alltid samkjørte og har et godt forhold. Eg har slitt mye med psyken og han har virkelig stått støtt og hjulpet meg på alle mulige måter og eg er evig takknemlig for at eg har han;)

Barnefar er mannen min:-) Vi har vært sammen i 18 år denne måneden - og gift i 3 av dem. Vi møttes på fest når vi var 17 og 19 år, det var kjærlighet ved første øyekast og vi har vært sammen siden. Vi har prøvd aktivt å få barn i 5,5 år, og mannen gleder seg veldig til å få oppleve og bli pappa. Hadde nesten gitt opp håpet om genetiske barn her, så vi er begge ganske gira nå:-) Han jobber med design, men elsker å være handyman når han kommer hjem. Han er veldig flink hjemme, og ser hva som skal gjøres i heimen. Han lager flest middager, og jeg vasker mest tøy - ellers deler vi ganske likt.

Jeg har kjent barnefaren siden 2008 og har vært gift med han i 3,5 år❤️

Vi er veldig forskjellige, men samtidig veldig like. Han har god humor - får meg alltid i godt humør. Han jobber som ingeniør. Hjemme liker han å fikse og ordne ting. Vi deler likt på husarbeidet.

Vi hadde begge lyst på barn og ble gravide etter tre måneders forsøk. Dette er vår første baby..
Han snakker og koser masse med magen når han kommer hjem fra jobb❤️

Barnefaren er samboeren min som jeg traff for snart 4 1/2 år siden. Vi har vel egentlig holdt sammen siden vi traff hverandre, men jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at vi ville vært her vi er i dag da vi møttes første gang (på grisefylla :P). Vi har vært samboere i snart 3 1/2 år, og kjøpte leilighet sammen for to år siden. I desember i fjor sluttet jeg på p-piller og i desember i år blir vi foreldre :) Samboeren min gleder seg masse til å bli pappa, men han er nok ikke helt vandt til tanken enda. Han stiller opp og hjelper med masse, men syns ikke det er veldig gøy å se på babyklær og slikt. Han vet dog veldig godt hvilken bæremeis han skal ha når den tid kommer, og har masse planer for hva han (vi) og mini skal gjøre de neste årene :)

Barnefar er min forlovede og samboer:) vi ble sammen i januar, men hadde kontakt måneder før. Så her har alt virkelig gått fort frem:)
Første gang både eg å han har opplevd kjærlighet ved første blikk <3
Han er snill og omtenksom av seg, en skikkelig handy man. Han gleder seg veldig til og bli pappa i desember, er veldig engasjert i svangerskapet og passer ekstra godt på meg og magen min :)

Barnefar her er egentlig en ganske fantastisk mann.. en blondie på 176 (tror jeg), 25 år, og graviditeten kom litt brått på. Vi ble offisielt sammen 5. Mars. Vi har hatt en veldig humpete vei og jeg har ikke følt meg spesielt trygg på forholdet. Noe som dere har fått merke her. Jeg vet han kommer til å bli en god far da. Så det er jo et pluss.

Kan legge til at vi møttes første gang på vgs. for 8 år siden nå :)

Last edited:
Barnefaren er samboeren min som jeg traff for snart 4 1/2 år siden. Vi har vel egentlig holdt sammen siden vi traff hverandre, men jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at vi ville vært her vi er i dag da vi møttes første gang (på grisefylla :P). Vi har vært samboere i snart 3 1/2 år, og kjøpte leilighet sammen for to år siden. I desember i fjor sluttet jeg på p-piller og i desember i år blir vi foreldre :) Samboeren min gleder seg masse til å bli pappa, men han er nok ikke helt vandt til tanken enda. Han stiller opp og hjelper med masse, men syns ikke det er veldig gøy å se på babyklær og slikt. Han vet dog veldig godt hvilken bæremeis han skal ha når den tid kommer, og har masse planer for hva han (vi) og mini skal gjøre de neste årene :)

Jeg møtte også min på fylla :P rart at en fest kan forandre livet sånn ^^

Barnefaren er min kjære samboer å kjæreste gjennom 6 år. Han er en spinkel kar på 28 år, med sexy skjegg og mørkt hår. Han får fram alle mine mulige følelser og vi utfyller hverandre helt perfekt. Vi har ikke rukket å ha den dype samtalen om barn før jeg sto der med ømme pupper og en positiv test. Hans familie var i en tung tid med alvorlig sykdom, så denne nyheten var egentlig perfekt. Da vi endelig hadde fortalt den gledelige nyheten til familie gikk han rundt stolt som en hane for å fortelle alle rundt seg om graviditeten. Han er positiv og realistisk samtidig som han drømmer seg bort. Ingen romantiker, men han er ærlig i sine forsøk på det og hans humor og oppfinnsomhet fanger meg. Egentlig er han et lite barn full av undring og beundring :) Han kommer til å bli den kuleste pappan i verden!

*inspirert av mai16*
Barnefar er en fantastisk kjekk og omsorgsfull mann/pappa. Han har et stort hjerte og jeg føler meg som verdens heldigste som er hans utvalgte <3 vi har vært sammen i 10 år og gift i snart 6 år. Som kommende pappa til nr 3 er han veldig spent på hvordan det blir med en liten flokk barn :) han er ikke så opptatt av å kjenne etter spark og kose med magen, men det er 3 gang vi er gjennom dette sammen så det kom ikke som en overraskelse ;) jeg vet han blir verdens stolteste når barnet blir født , og det er jo det viktigste! :)

Vi har vært sammen i 8 år og gift snart i 1 år :-) har ei datter sammen og venter en gutt nå. Verdens mest tålmodige sjel!! Jeg fatter ikke hvordan det går an å være så tålmodig når jeg er sur og grinete og 5 åringen maser og vi kjefter og smeller i kor Han gleder seg veldig til å få en sønn :-D

Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app

Det er min kjæreste og samboer. Vi har vært sammen i åtte år og er veldig forelska fortsatt :love017 vi har snakket om barn lenge nå, så dette er godt planlagt. Han er veldig flink med barn, og alle onkelbarna elsker ham. Jeg tror han blir en bra pappa!

Back
Topp