Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*inspirert av mai16*
Hvem er barnefar? Er dere sammen? Hvor lenge? Hvordan er han som person? Hva tenker han om å bli far om 3-4 mnd?![]()
Barnefaren er samboeren min som jeg traff for snart 4 1/2 år siden. Vi har vel egentlig holdt sammen siden vi traff hverandre, men jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at vi ville vært her vi er i dag da vi møttes første gang (på grisefylla). Vi har vært samboere i snart 3 1/2 år, og kjøpte leilighet sammen for to år siden. I desember i fjor sluttet jeg på p-piller og i desember i år blir vi foreldre
Samboeren min gleder seg masse til å bli pappa, men han er nok ikke helt vandt til tanken enda. Han stiller opp og hjelper med masse, men syns ikke det er veldig gøy å se på babyklær og slikt. Han vet dog veldig godt hvilken bæremeis han skal ha når den tid kommer, og har masse planer for hva han (vi) og mini skal gjøre de neste årene
![]()
Barnefar er en fantastisk kjekk og omsorgsfull mann/pappa. Han har et stort hjerte og jeg føler meg som verdens heldigste som er hans utvalgte <3 vi har vært sammen i 10 år og gift i snart 6 år. Som kommende pappa til nr 3 er han veldig spent på hvordan det blir med en liten flokk barn*inspirert av mai16*
Hvem er barnefar? Er dere sammen? Hvor lenge? Hvordan er han som person? Hva tenker han om å bli far om 3-4 mnd?![]()
vi har snakket om barn lenge nå, så dette er godt planlagt. Han er veldig flink med barn, og alle onkelbarna elsker ham. Jeg tror han blir en bra pappa!