Hvem er aktive

Jeg har lyst på noe godt.. :P

Jeg prøver virkelig å henge med i svingene,men syntes det er noe hver eneste dag og jeg rekker ikke rett å slett.Men i morgen skal jeg bare sløve....og vaske klær:) Så satser på at alt er ok i heimen og begge ungene er friske i morgen så har jeg tid til å henge her enda mer :)

Prøver så godt jeg kan,men i dag har jeg sovet bort halve dagen og så har jeg vært på jobb. Prøve å være litt flinkere i morgen.
Hadde vært artig om vi vant igjen,men det må ikke bare bli tøys ;)

Jeg er med, men jobber jo og har barn som er aktive med fritidsaktiviteter hver dag så tiden forsvinner litt på en måte :)
Jeg trodde denne krigen varte en dag eller to, jeg (første gang jeg er med) men det er jo supert at det er mye aktivitetet her så jeg blir litt bedre kjent med dere :)

Haha, tenker i forhold til hvor mange som er her inne og prater skit :) Om jeg melder meg på og skriver to innlegg i døgnet så blir jo likevel de andres innlegg fordelt på meg også :)

Sant det.. jeg prøver å skravle mye når jeg først er her da. Ikke at jeg har de store skravleproblemene :p

Ha ha. Jo det er jo litt drama med meg innimellom også da,så man kan jo lure ;)
Hehe :) Nei nå skal jeg ikke dra denne for langt, plutselig sitter du ensom og alene et sted og lurer på om vi virkelig tror du er et troll, så jeg skal gi meg jeg :) Regner med du tåler en spøk, men det er jo ikke morsomt om man drar den for langt heller :)

Haha, tenker i forhold til hvor mange som er her inne og prater skit :) Om jeg melder meg på og skriver to innlegg i døgnet så blir jo likevel de andres innlegg fordelt på meg også :)

tror jeg er en av dem som prater skit :P

Men lurer ikke på noe baby relatert riktig enda. *rart egenlig* hmmmm

Hehe :) Nei nå skal jeg ikke dra denne for langt, plutselig sitter du ensom og alene et sted og lurer på om vi virkelig tror du er et troll, så jeg skal gi meg jeg :) Regner med du tåler en spøk, men det er jo ikke morsomt om man drar den for langt heller :)

He he. Uff da,nei det hadde ikke vært noe gøy. Du får trøste deg med at jeg har time hos psykologen igjen om en uke,så kan jeg fortelle hvor fæle dere er mot meg :p
Men fra spøk til revolver så skal jeg ha time hos henne ca hver 3.uke fram til fødsel og oppfølging etterpå,og det er deilig :)
Veldig glad jeg fikk ut fingeren og ordna en time. Så får det heller være dyrt. Men nå har jeg holdt på her en time etter jeg sa jeg skulle legge meg så nå får jeg komme meg på badet hvertfall. Så kanskje jeg finner senga etterhvert også. Ikke så lett med denne appen :p

Er litt opptatt med kurding, jobbing Og sosialisering denne uken. Men prøver å være flink til å skrive imellom:)

Back
Topp