Hvem er aktive

Dere er mine eneste venner! Hahaha, føles hvertfall sånn om dagen. Kjekt og ha noen som er tilgjengelig hele tia!:p

:laughing002 Nå sitter jeg faktisk å flire høyt her :laughing002 Her er det så og si alltid noen tilgjengelig. Har egen fane til dette forumet oppe hele tiden. Kan jo hende jeg går glipp av noe laughing7

Du er aktiv ja :cool: Kunne nesten blitt general eller noe sånt :laughing002 Du må forklare gubben din at det er krig på gang vet du. Sånt skjønner dem laughing7

Åjadda, han bare ler da. Må kanskje være litt mindre aktiv ikveld. Siden vi har barnefri og sånn:p Haha. Kanskje jeg setter han forran playstation og tilvringer hele kvelden med dere!!:p

Det er jo veldig fint å ha bv-forum nå når jeg bare sitter i en stol hele dagen.. misforstå meg rett, det er kjekt å ha hele tia, men akkurat nå føles det litt som at jeg hadde gått på veggen om jeg ikke hadde bv-forum.. :P

Jeg hadde nok dødd. Har vært sjukemeldt fra starten av svangerskapet, og vi har ikke kanaler hjemme. Så BV er min jobb! Og jeg tar ansvaret veeeldig alvorlig ;)

Åjadda, han bare ler da. Må kanskje være litt mindre aktiv ikveld. Siden vi har barnefri og sånn:p Haha. Kanskje jeg setter han forran playstation og tilvringer hele kvelden med dere!!:p

Synes det siste forslaget hørtes fornuftig ut. Her hadde gubben blitt kjempepeglad for å få litt spilletid foran den store kassa på veggen

Synes det siste forslaget hørtes fornuftig ut. Her hadde gubben blitt kjempepeglad for å få litt spilletid foran den store kassa på veggen

Ja han blir veeeldig lykkelig når han kan det. Han pleier og spørre innimellom, "du har ikke lyst og sitte på PCen litt da? Babyjentene ellerno? " :p

He he. Det er det jeg gjør :p
Dvs etter junior er lagt ser vi på ett eller annet på netflix og da er jeg på bv appen samtidig ;)
Men nå må jeg vaske håret før jeg drar på jobb :p

skjønner ikke denne terminkrigen helt jeg, må man melde seg på ? hvor da liksom?

Jeg er med, men har desverre ikke fått til å være så aktiv som jeg tenkte og ønsket.. :/

Jeg er ikke påmeldt denne gangen, men poster kanskje litt ekstra for å støtte gruppa ;) Og fordi det er gøy å prate litt, selvfølgelig :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg prøver da så godt jeg kan, men akkurat denne uka må det gjøres en god del i huset å da, før det blir bursdagsfeiring her. Men må jo UANSETT innom her, ellers er ikke dagen min reddet :P

Jeg PRØVER Å Være aktiv. MEN NÅ Har jeg et skap å få opp, selv om min kjære svigerbror kom til unnsetning.
Så nå står gubben å bror hans i gangen å monterer :D :D

JEG ER SLITEN I HUE Kan man si !!!!
Styra fæææælt i dag.

Back
Topp