Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg løper frem og tilbake føler jeg, litt aktiv og litt borte![]()

Synes du er veldig aktiv jeg Ehm.. føler kanskje det var litt dumt at jeg ikke meldte meg på.. siden jeg sitter her heeele dagen =P

Prøver så godt jeg kanmen har så mye jeg må få gjort før bursdagsfeiring på søndag
![]()

Jeg er ekspert på tjuvpermJasså, du tar perm titt og ofte
NeiiidaSynes du er veldig aktiv jeg
![]()
det er santSå lenge man gjør det man kan så er det mer enn godt nok. Skal ikke velge bort det virkelige liv selv om det er morsomt å lage litt liv her inne også![]()
Prøver så godt jeg kanmen har så mye jeg må få gjort før bursdagsfeiring på søndag
![]()
Ehm.. føler kanskje det var litt dumt at jeg ikke meldte meg på.. siden jeg sitter her heeele dagen =P
Jeg er ekspert på tjuvpermNeida.. men eneste grunnen til at jeg er så aktiv akkurat nå er at jeg er sykemeldt
![]()
Da får du jobben gjort her isteden 
Huff, jeg klarte å lage fortsettelse på denne i hodet mitt, og det var så logisk med "slutt med det!"Tenker ikke på deg. Vi ser jo deg her stadigvekk!
joda jeg kommer megTenker ikke på deg. Vi ser jo deg her stadigvekk!
det er santøy å skravle med dere jenter
og noen som er i samme båt
![]()

Det må skravles litt jaTenk om jeg ikke kunne vært sosial her?? Hadde blitt gal tror jeg
![]()
Jeg er aaaaaaaktiv!!Gubben blir helt oppgitt!
![]()
Du må forklare gubben din at det er krig på gang vet du. Sånt skjønner dem laughing7Haha.. nei.. meldte meg inn 1 eller 2 dager før dere satte igang.. ante ikke hva det var for noe eller egentlig hva dette var for noe =P Så turte ikke =)Er du ikke meldt på??Det var skikkelig dumt da, du som skravler som en foss
![]()