Hvem er aktive

Jeg løper frem og tilbake føler jeg, litt aktiv og litt borte :P

Prøver så godt jeg kan:) men har så mye jeg må få gjort før bursdagsfeiring på søndag:o

Ehm.. føler kanskje det var litt dumt at jeg ikke meldte meg på.. siden jeg sitter her heeele dagen =P

Prøver så godt jeg kan:) men har så mye jeg må få gjort før bursdagsfeiring på søndag:eek:

Så lenge man gjør det man kan så er det mer enn godt nok. Skal ikke velge bort det virkelige liv selv om det er morsomt å lage litt liv her inne også xsmile5

Så lenge man gjør det man kan så er det mer enn godt nok. Skal ikke velge bort det virkelige liv selv om det er morsomt å lage litt liv her inne også xsmile5
det er sant:) øy å skravle med dere jenter:) og noen som er i samme båt:)

Det må skravles litt ja :D Tenk om jeg ikke kunne vært sosial her?? Hadde blitt gal tror jeg :confused2

Dere er mine eneste venner! Hahaha, føles hvertfall sånn om dagen. Kjekt og ha noen som er tilgjengelig hele tia!:p

Det er jo veldig fint å ha bv-forum nå når jeg bare sitter i en stol hele dagen.. misforstå meg rett, det er kjekt å ha hele tia, men akkurat nå føles det litt som at jeg hadde gått på veggen om jeg ikke hadde bv-forum.. :P

Er du ikke meldt på?? :eek: Det var skikkelig dumt da, du som skravler som en foss :laughing002
Haha.. nei.. meldte meg inn 1 eller 2 dager før dere satte igang.. ante ikke hva det var for noe eller egentlig hva dette var for noe =P Så turte ikke =)
Jeg er 100% sykemeldt fra jobb i barnehage.. er LITT stille hos meg om dagen.. Da går det utover dere, stakkars! =P

Back
Topp