Jeg har lyst på noe godt.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi er for mange påmeldte til å vinne, men det er jo ikke akkurat viktig![]()
Haha, tenker i forhold til hvor mange som er her inne og prater skitJa,så er dét feil også,at vi er mange som er interesser. Teit det da![]()
Haha, tenker i forhold til hvor mange som er her inne og prater skitOm jeg melder meg på og skriver to innlegg i døgnet så blir jo likevel de andres innlegg fordelt på meg også
![]()
Det er jo litt synd at du er så sjenert da..Sant det.. jeg prøver å skravle mye når jeg først er her da. Ikke at jeg har de store skravleproblemene![]()
Det er jo litt synd at du er så sjenert da..![]()
Nemlig..Ja det er virkelig slitsomt.. ikke tør jeg å dele personlige ting heller![]()
Nemlig..Innimellom er du så stille og rar at vi diskuterer bak ryggen din hvorvidt du kanskje er et troll
skiftende historier osv
![]()
HeheHa ha. Jo det er jo litt drama med meg innimellom også da,så man kan jo lure![]()
Haha, tenker i forhold til hvor mange som er her inne og prater skitOm jeg melder meg på og skriver to innlegg i døgnet så blir jo likevel de andres innlegg fordelt på meg også
![]()
HeheNei nå skal jeg ikke dra denne for langt, plutselig sitter du ensom og alene et sted og lurer på om vi virkelig tror du er et troll, så jeg skal gi meg jeg
Regner med du tåler en spøk, men det er jo ikke morsomt om man drar den for langt heller
![]()