Hvem er aktive i termingruppekrigen?

Skal prøve så godt jeg kan! Har en gutt som ikke sover skikkelig om natten, og er ekstremt aktiv på dagene, men jeg skal prøve! ;)
 
Flotte greier!

Og jeg regner med det slenger seg på flere også, er jo mange av de "gamle" aktive som ikke har fått med seg den nye termingruppekrigen. Så jeg regner med at det blir færre enn 30 innlegg pr pers. ;)
 
Flotte greier!

Og jeg regner med det slenger seg på flere også, er jo mange av de "gamle" aktive som ikke har fått med seg den nye termingruppekrigen. Så jeg regner med at det blir færre enn 30 innlegg pr pers. ;)
Så bra! Da får vi tid til å skrive her og i tillegg være med våre små søte ;) hehe
 
Flotte greier!

Og jeg regner med det slenger seg på flere også, er jo mange av de "gamle" aktive som ikke har fått med seg den nye termingruppekrigen. Så jeg regner med at det blir færre enn 30 innlegg pr pers. ;)
hehe ja denne kom ganske brått på :D
 
Tror forresten jeg ikke kan melde meg på! Er så mye som skjer om dagen! Men jeg skal bidra så mye jeg kan!! :)
 
Synd det da, men bra du vil være så aktiv du kan da :)


Ja, er egentlig det! Men er så mye som skjer om dagen og må begynne med julegaver ovs. så blir dumt hvis jeg lover noe jeg ikke kan holde! Derfor er det vel bedre at jeg bare bidrar med det jeg kan! :)
 
Ja, er egentlig det! Men er så mye som skjer om dagen og må begynne med julegaver ovs. så blir dumt hvis jeg lover noe jeg ikke kan holde! Derfor er det vel bedre at jeg bare bidrar med det jeg kan! :)
Det er det :D
 
Jeg kan ikke love at jeg fyller kvote HVER dag, men noen dager klarer jeg sikkert dobbel kvote og vel så det.. Skriver når jeg har tid, men vil altså ikke love mer enn 10-20 per dag.
 
Skal prøve å få skrevet noe i løpet av en dag, men noen dager er det lettere å sette seg ned å skrive masse enn andre. få gjøre dobbel innsats de dagene jeg har god tid.
 
Jeg skal prøve så godt jeg kan da.
Men må jo si at det er litt kjipt å starte en tråd som ingen svarer på da.
Selv om noen kanskje syns den var teit så prøvde jeg hvertfall.
 
Back
Topp