Hvem er aktive i termingruppekrigen?

super kjedelig hvis vi får 480 innlegg den 28 nov ell noe liksom...... :p
Jups!

Heldigvis så har jeg nok mulighet til å dra litt ekstra på lasset noen dager :D
 
hva vil innleg si ? må man komentere ting eller skrive masse tekster osv akk som dagbok =)? aldri vert me på dette før
 
hva vil innleg si ? må man komentere ting eller skrive masse tekster osv akk som dagbok =)? aldri vert me på dette før
Når man kommenterer noe så er det et innlegg så dette jeg skriver nå er da regnet som 1 innlegg :)
 
hva vil innleg si ? må man komentere ting eller skrive masse tekster osv akk som dagbok =)? aldri vert me på dette før

Det er bare å kommentere ting eller starte tråder selv. Dette innlegget som du skrev teller som ett innlegg ;)

Så bare heng deg på og skriv og svar alt du klarer :)
 
Hei! I`m in! Nå har vi hatt en tøff periode her, så jeg er litt sliten om dagen...Men, er lov å håpe på at det er i ferd med å snu nå:) Skal gjøre mitt beste:) Som regel så synes jeg bv er deilig avkobling på kveldene, så da blir det jo gjerne noen innlegg:) Men, jeg må nesten ta alt med forbehold om søvn og alt skulle fortsette i feil spor enda en stund framover..
 
Hei! I`m in! Nå har vi hatt en tøff periode her, så jeg er litt sliten om dagen...Men, er lov å håpe på at det er i ferd med å snu nå:) Skal gjøre mitt beste:) Som regel så synes jeg bv er deilig avkobling på kveldene, så da blir det jo gjerne noen innlegg:) Men, jeg må nesten ta alt med forbehold om søvn og alt skulle fortsette i feil spor enda en stund framover..

jammen blir det en dag ell slik innimellom som du ikke klarer det så bare gi oss andre ett hint så fikses det :) regner med det er flere som ratt ikke kan være her alle dagene :)
 
må vel innrømme je blir det oxo.... alt rett i vasken liksom helt i siste liten
mhm...

Men tror at vis de som ikke kan være her en dag sier ifra så skal vi unngå dette også følge med på hvor mange innlegg som er skrevet totalt i juni så skal vi nok unngå det :D
 
jeg skal prøve å henge meg på =) klart 5 påkort tid nå så de bør være enkelt hehe
 
Back
Topp