Hvem er aktive i termingruppekrigen?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Kan de som er aktive under termingruppekrigen skrive seg på her sånn at vi kan få en oversikt på hvor mange vi er?

Og hvis vi da kunne "fordele" antall innlegg mellom oss pr dag så hadde det ikke blitt så himla mye jobb på enkelte av oss?

Og så blir alt det andre bonus liksom, hvis det stikker innom en og annen utenom?




Klatremusa er med!
 
Jeg (KSO) er med :)

Dette var lurt ;)
 
Jeg skal prøve så godt jeg kan å være aktiv, selv om dagene flyr avgårde for tiden :p
 
Nr 1 Nes H er oxo med :)

Dette var genialt, når vi ser hvor mange vi er så ser vi slik ca hvor mange innlegg vi må ha om dagen..... og da kan vi kanskje informere om det er dager vi ikke kan bidra så de andre kan ta noen ekstra :)
 
I'm with..:p
 
men minner om at alle som skriver seg på i denne tråden må kunne bidra med de antall innlegg det blir per pers om dagen, og gi beskjed hvis man vet at man ikke rekker det så andre kan slenge på noen ekstra :)
 
Jeg er med igjen jeg selvsagt :)

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 
Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tør hvis jeg får utdelt så og så mange innlegg jeg må inn med.
 
Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tør hvis jeg får utdelt så og så mange innlegg jeg må inn med.

Noen er jo selvfølgelig bedre enn ingenting! Men hvis vi er mange nok som er aktive, så behøver vi kanskje bare å slenge inn 25-30 innlegg hver av oss pr dag. Og det går egentlig ganske greit. Under forrige krig slang jeg inn stort sett 30-40 på en dag hvor jeg ikke hadde så god tid.

Jeg setter iallefall pris på at du er med og legger inn det du får gjort hver dag :)
 
Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tør hvis jeg får utdelt så og så mange innlegg jeg må inn med.

Nå er vi vel rundt 12 som har meldt oss alt så da er vi vel på rundt 40 innlegg om dagen, og håper jammen det dukker opp noen flere som var med sist oxo....
Antar det ikke spiller noen kjempe rolle om ikke alle klarer like mange hver dag, for noen har sikkert flere uansett....

Men må vi klare 500 om dagen for å være med i konkurranse er det jo grett at vi ikke plutselig sitter der en dag oxo er mange borte som ikke har gitt beskjed oxo detter vi ut av konkurransen......
 
Nå er vi vel rundt 12 som har meldt oss alt så da er vi vel på rundt 40 innlegg om dagen, og håper jammen det dukker opp noen flere som var med sist oxo....
Antar det ikke spiller noen kjempe rolle om ikke alle klarer like mange hver dag, for noen har sikkert flere uansett....

Men må vi klare 500 om dagen for å være med i konkurranse er det jo grett at vi ikke plutselig sitter der en dag oxo er mange borte som ikke har gitt beskjed oxo detter vi ut av konkurransen......

Enig greit å være litt på den sikre siden nå :)
 
Er aktiv, men tør ikke love noe antall per dag så jeg får regnes på ekstrakvota :)
 
Back
Topp