Jeg er! 
Dette kan være en tråd der vi deler tanker, følelser, erfaringer og muligens spørsmål? Kanskje vi får hanke inn mer erfarne gravide inn i tråden for å hjelpe oss litt, etterhvert..
Skriv gjerne kort om deg selv, her også. Jeg synes alltid det er så vanskelig å huske hvilke brukere her inne som er hvem.

Dette kan være en tråd der vi deler tanker, følelser, erfaringer og muligens spørsmål? Kanskje vi får hanke inn mer erfarne gravide inn i tråden for å hjelpe oss litt, etterhvert..

Skriv gjerne kort om deg selv, her også. Jeg synes alltid det er så vanskelig å huske hvilke brukere her inne som er hvem.

Dette er også første gang jeg er gravid, i det hele tatt. Vi bor i et lite hus. Stort nok til to voksne og en liten. Jeg jobber som lærer. Liker friluft, turer og er veldig glad i litteratur. Vi bor på vestlandet.
Jeg er stuptrøtt hver eneste dag, men det føles godt å kjenne på konkrete symptomer. Heldigvis er jeg ikke noe kvalm (ennå så lenge!!).

Jeg er utdannet sykepleier!
Har siden positiv test (4+0) vært stuptrøtt og varm, merker ellers ingenting. Det er fortsatt surrealistisk at jeg er gravid, det går ikke opp for meg. Skal bestille TUL i uke 8 eller 9.
27 år, sambo på 28 og vært sammen i 11 år!