Hvem av oss i januargruppa er førstegangsmødre?

karamell

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Skuddårsspirene 2024
Jeg er! :dummy:

Dette kan være en tråd der vi deler tanker, følelser, erfaringer og muligens spørsmål? Kanskje vi får hanke inn mer erfarne gravide inn i tråden for å hjelpe oss litt, etterhvert.. :dance008

Skriv gjerne kort om deg selv, her også. Jeg synes alltid det er så vanskelig å huske hvilke brukere her inne som er hvem. :joyful:
 
30 år. Har vært sammen med mannen min i 12 år, og nå venter vi vårt aller første barn. :love7 Dette er også første gang jeg er gravid, i det hele tatt. Vi bor i et lite hus. Stort nok til to voksne og en liten. Jeg jobber som lærer. Liker friluft, turer og er veldig glad i litteratur. Vi bor på vestlandet.

I dag er jeg 5+4. Skal til legen om en uke. Da skal jeg høre om når/ hvordan jeg går frem for å bestille tidlig ultralyd. Gleder meg enormt. Jeg føler virkelig jeg lever i en boble nå, og den vil jeg ikke ut av!! :love2 Jeg er stuptrøtt hver eneste dag, men det føles godt å kjenne på konkrete symptomer. Heldigvis er jeg ikke noe kvalm (ennå så lenge!!).

 
Jeg er 29 år, forlovet med mannen jeg har vært sammen med i 4 år. Er barnehagelærer og student.

Vi har prøvd en liten stund, men første gangen det har klaffet. I dag er jeg 5+5. Skal på TUL i slutten av mai, det gleder jeg meg stort til!

Kjenner meg igjen i å være trøtt karamell, sover etter jobb hver dag. Jeg har også veldig ømme bryst og fått bekkenlåsning (håper ikke det blir noe mer).

Er så lykkelig over denne tiden, men prøver også å være realistisk. Tar en dag om gangen og håper det går bra :dummy:
 
Hei! Er 26 år og har en samboer som jeg har vært sammen med i 12 år. Pga. studier har jeg ville ventet med barn en stund, mens han har vært klar for barn i flere år sluttet på p-piller rundt nyttår og nå er vi endelig gravide! Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra!
Jeg jobber som rådgivende ingeniør, og fritiden går med til jakt og friluft.