Jeg har brukt multi mam kompresser, de har hjulpet utrolig godt på sårheten.
Ja, de har jeg også brukt... Har funket fint de også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt multi mam kompresser, de har hjulpet utrolig godt på sårheten.
Kle litt av han når han skal spiseLillevenn svetter så innmari under amminga - han er gjennomsvett når han er ferdig. Skjønner st det er mye energi som blir brukt, men synes nesten synd i han :-( flere som har samme erfaring?
Min vil helst ammes hvert 30.minutt, og kan ligge 30-40minutter til hver gang...såeh, gjør lite annet enn å amme om dagen.Jeg ammer fortsatt og har nå ammet i 2 måneder allerede. Fungerer veldig bra og aldri vært sår. Eneste som er slitsomt synes jeg er at lille bruker så veldig lang tid på å spise. Vanligvis 1 time hver gang.. Andre som har små som spiser så lenge? Trodde tiden kom til å bli kortere tid jo eldre de blir? :/
Min vil helst ammes hvert 30.minutt, og kan ligge 30-40minutter til hver gang...såeh, gjør lite annet enn å amme om dagen.
Jeg ammer fortsatt og har nå ammet i 2 måneder allerede. Fungerer veldig bra og aldri vært sår. Eneste som er slitsomt synes jeg er at lille bruker så veldig lang tid på å spise. Vanligvis 1 time hver gang.. Andre som har små som spiser så lenge? Trodde tiden kom til å bli kortere tid jo eldre de blir? :/
Min vil helst ammes hvert 30.minutt, og kan ligge 30-40minutter til hver gang...såeh, gjør lite annet enn å amme om dagen.
Ammer på den ene siden i 20-30min, bytter bleie eller sover i 20-30 min, tar andre puppen i 20-30 min, sover eller får ny bleie i 20-30min, ny pupp igjen...oooog sånn går dagene.Nå er jo min lille kun 6 dager, men her føler jeg at jeg ammer i 2-3timer i slengen. Hun spiser godt hele tiden også, så er ikke det at hun sovner. har rapepauser og bleieskift innimellom da, men hun ligger stort sett ved puppen ihvertfall 30 min, ofte mer.
Ammer på den ene siden i 20-30min, bytter bleie eller sover i 20-30 min, tar andre puppen i 20-30 min, sover eller får ny bleie i 20-30min, ny pupp igjen...oooog sånn går dagene.
Jeg ammer fortsatt og har nå ammet i 2 måneder allerede. Fungerer veldig bra og aldri vært sår. Eneste som er slitsomt synes jeg er at lille bruker så veldig lang tid på å spise. Vanligvis 1 time hver gang.. Andre som har små som spiser så lenge? Trodde tiden kom til å bli kortere tid jo eldre de blir? :/
Jeg synes vi slapper bedre av når vi ligger og ammer, også tar vi pauser.Lillevenn svetter så innmari under amminga - han er gjennomsvett når han er ferdig. Skjønner st det er mye energi som blir brukt, men synes nesten synd i han :-( flere som har samme erfaring?