Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer fortsatt og har mer enn nok melk. Her er det nesten for mye slik at lille klarer ikke svelge fort nok unna og setter det ofte fast i halsen. Når det begynner å sprute må jeg bare koble han av flere ganger for å "roe ned" spruten. Fikk råd av helsesøster å drikke MYE vann og spise godt i begynnelsen da han ikke la såå godt på seg. Ser ut til at det funker hvertfall. Drikker mye vann og spiser ganske godt. Håper å amme lengst mulig. Nr 1 sluttet selv med pupp rundt året - da hadde han ikke lyst på mere og hadde bare villet ha pupp 1-2 ganger om dagen i noen mnd allerede.Er det mange som har vært nødt til å gå over til flaske av forskjellige grunner?
Hvis dere fortsatt ammer, hva gjør dere for å sikre at dere skal fortsette slik?
Når mener dere at man skal begynne å vurdere å gi flaske istede for pupp?
Siste spm var foresten ment som hvor går grensa for dere på om dere biter tennene sammen og fortsetter med å prøve, eller om dere heller velger å gi mme. For min del kan jeg bite tennene litt ekstra sammen nå i begynnelsen, men ser jeg etter 1-2 mnd at det fortsatt er et strev å få det til å gå enten pga vondter eller lite melk ol da tenker jeg at det er viktigere at både vi og baby har det bra enn at hun absolutt skal ha mm![]()
Jeg har brukt multi mam kompresser, de har hjulpet utrolig godt på sårheten.Jeg vil strekke meg langt for å få til ammingen så lenge som mulig... Ønsker helst å fullamme til 6 mnd om det går... Sliter med såre bryst her også, men var å kjøpte en slags bandasje på apoteket nå som jeg håper vil kunne fungere...