Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer fortsatt og har mer enn nok melk. Her er det nesten for mye slik at lille klarer ikke svelge fort nok unna og setter det ofte fast i halsen. Når det begynner å sprute må jeg bare koble han av flere ganger for å "roe ned" spruten. Fikk råd av helsesøster å drikke MYE vann og spise godt i begynnelsen da han ikke la såå godt på seg. Ser ut til at det funker hvertfall. Drikker mye vann og spiser ganske godt. Håper å amme lengst mulig. Nr 1 sluttet selv med pupp rundt året - da hadde han ikke lyst på mere og hadde bare villet ha pupp 1-2 ganger om dagen i noen mnd allerede.Er det mange som har vært nødt til å gå over til flaske av forskjellige grunner?
Hvis dere fortsatt ammer, hva gjør dere for å sikre at dere skal fortsette slik?
Når mener dere at man skal begynne å vurdere å gi flaske istede for pupp?
Siste spm var foresten ment som hvor går grensa for dere på om dere biter tennene sammen og fortsetter med å prøve, eller om dere heller velger å gi mme. For min del kan jeg bite tennene litt ekstra sammen nå i begynnelsen, men ser jeg etter 1-2 mnd at det fortsatt er et strev å få det til å gå enten pga vondter eller lite melk ol da tenker jeg at det er viktigere at både vi og baby har det bra enn at hun absolutt skal ha mm
Jeg har brukt multi mam kompresser, de har hjulpet utrolig godt på sårheten.Jeg vil strekke meg langt for å få til ammingen så lenge som mulig... Ønsker helst å fullamme til 6 mnd om det går... Sliter med såre bryst her også, men var å kjøpte en slags bandasje på apoteket nå som jeg håper vil kunne fungere...