Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, klarer ikke tenke tanken engang..
vil ikke dø- aldri!
Jeg også! Er organdonor og tenker at om noen kan bruke resten er det bare fint. Etter det kan jeg kremeres og helst strøs ut på yndlingsbadeplassen min, men det er vel ikke lov.Jeg vil gjerne at kroppen min skal gå til forskning eller utdanning.
Jeg trenger den jo ikke lenger, så om den kan brukes til noe nyttig, er det helt greit for meg [emoji6]
Jeg føler meg så ung at det er fjernt.. men ja, jeg er også redd for å dø. Tenker at det er skummelt. Alle skal dø en gang, men å tenke på det vil gjøre meg gal.. har nok ikke dødsangst, men om jeg skal komme i en krise/ ulykke / sykdom engang der det har vært mulighet for å dø hadde jeg fått dødsangst, helt klartHar du dødsangst, er der derfor? :/
Har du diskutert det med dine nærmeste, hva de skal gjøre med kroppen din, eller bare unngår du det så langt det lar seg gjøre?
Jeg vill kremeres å putte aska i sånn tre frø urne. Så ddt vekser ett tre opp fra urna. Men gubben sier at det er uaktuelt han vill ligge atme meg i dobbel grav