Hva vil du skal skje med kroppen din når du dør?

Jeg skal kremeres og deretter sendes til en fabrikk som skal gjøre meg til en blå diamant som min familie kan ha som minne om meg. Jeg hater gravsteder, og nekter å ende mine dager der

Oi, det er en dyr prosess. Ikke bare affeksjonsverdi som blir igjen da. ;)

Tenker kremasjon er helt ok. Donere bort organer dersom det er mulig

Jeg ønsker å bli brukt som organdonor, og så begraves.

Her blir det vanlig begravelse, noe annet er utenkelig for oss pga religion

Jeg har allerede satt av penger til det på egen konto, så familien ikke skal belastes økonomisk. Det er ikke gratis med begravelser heller [emoji1303]

Det var ikke et angrep på deg eller valget ditt.
Nei, begravelse er ikke gratis, men det finnes veldig mange billige alternativer, og har man ingen midler eller etterlatte, dekkes det. :)

Kremasjon [emoji4]

Jeg håper det er kommet så langt at "tree pod" er en mulighet. Jeg vil bli et tre!

Hvis ikke så vil jeg kremeres, og spres. Og jeg vil ikke at ungene skal føle noen plikt til å ordne med gravsted og sånt tull!

Det visste jeg ikke kunne vært en mulighet! Det kunne jeg tenkt meg også [emoji4]

Det var ikke et angrep på deg eller valget ditt.
Nei, begravelse er ikke gratis, men det finnes veldig mange billige alternativer, og har man ingen midler eller etterlatte, dekkes det. :)

Skjønte det! Kom over en artikkel om temaet for mange år siden, og synes det virket så flott å skulle bli en diamant [emoji173]️ Men dyrt, ja [emoji85]. Har informert familien min, så de vet at det er det jeg vil. Hvis noen vil forsyne seg med noen organer først, må de gjerne det [emoji56]

Jeg vil bli et tre hvis det blir mulig i fremtiden:-D

Jeg vil også donere organene som kan brukes. Ellers planlegger jeg og Mannen at vi skal kremeres og at vi skal blandes når begge er døde. Så kan vi være sammen ordentlig for alltid etter at vi dør. Litt makabert, men merkelig romantisk også. :love7

Back
Topp