Hva vi gleder oss til

Jeg gleder meg til å få vite kjønn! Eldste er helt sikker på at det er gutt. Jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke håper på jente. Vil bruke de små kjolene igjen. :shy: I så fall gleder jeg meg til det, haha.

(Har en av hver hittil.)
 
Å, gleder meg også til å få vite kjønn :love017 Er overbevist om gutt, kommer til å dette ned fra benken på oul om det er jente :hilarious: men begge er hjertelig velkommen.
 
Gleder meg også til å vite kjønn..:Heartred Varmt velkommen uansett,så lenge der blir et søsken.
Magefølelsen min sier jente, usikker på hvor mye det er i det,det kan vel diskuteres,men om det er sånn at man kan kjenne det på formen kan jeg ikke sjønne noe annet. Når jeg venta jente sist var jeg dårlig uke 7-13,kvalm,trett og sliten, med gutt var jeg i full jobb hele tiden,kasta opp noen få ganger men aldri så sliten og tappa for energi at jeg ikke kunne jobbe.
 
Jeg gleder meg til å finne ut kjønn ETTER at ungen er født. :hilarious: alltid tenkt at det må være magisk. Har begge kjønn fra før, så det spiller ingen rolle. Det føles i midlertid tryggest med en gutt :p
 
Jeg gleder meg til å finne ut kjønn ETTER at ungen er født. :hilarious: alltid tenkt at det må være magisk. Har begge kjønn fra før, så det spiller ingen rolle. Det føles i midlertid tryggest med en gutt :p
Hvorfor følrs det tryggest? Flertall? :hilarious:
 
Hvorfor følrs det tryggest? Flertall? :hilarious:
Har to gutter og en jente nå. La meg bare si det sånn at guttene er rimelig mye enklere å ha med å gjøre :hilarious: Elsker å ha jenta mi, og veldig glad for at jeg fikk oppleve det altså! Vi har et spesielt bånd. Men ja - føles "tryggere" med enda en gutt :hilarious: Blir selvsagt glad for jente og :Heartred
 
Jeg gleder meg til å finne ut kjønn ETTER at ungen er født. :hilarious: alltid tenkt at det må være magisk. Har begge kjønn fra før, så det spiller ingen rolle. Det føles i midlertid tryggest med en gutt :p
Skulle ønske jeg klarte å vente til etter fødsel :shy: Har også begge kjønn, rette sagt: én gutt og 4 jenter. Jeg synes foreløpig at jenter er lettere enn gutt :p
 
Jeg gleder meg også til å få vite kjønn! Hadde først følelse av jente, men nå tror jeg at jeg heller mer mot gutt.. Har en av hver fra før Pleier en å få vite på ordinær tul i uke 12 eller må en vente til den i uke 17-19?
 
Gleder meg til å få bekreftelse - i min alder er jo ikke det selvfølge at alt går bra. Så tar vi det videre derfra :)
 
Jeg gleder meg også til å få vite kjønn! Hadde først følelse av jente, men nå tror jeg at jeg heller mer mot gutt.. Har en av hver fra før Pleier en å få vite på ordinær tul i uke 12 eller må en vente til den i uke 17-19?
Tror man som regel ikke får noe hint rundt uke 12, er så tidlig enda så de vil vel ikke si feil, og før uke 12 er det ulovlig i Norge :joyful: Så må nok vente til 17-19!
 
Jeg har ingen barn fra før, så vil bli glad uansett hvilket kjønn det blir! Men jeg gleder meg til å få vite, så vi kan bli enige om navn!
 
Jeg har ingen barn fra før, så vil bli glad uansett hvilket kjønn det blir! Men jeg gleder meg til å få vite, så vi kan bli enige om navn!
Jeg gleder meg også til å få vite kjønn slik at vi får et navn på det nye familiemedlemmet. Har NULL følelse på kjønn denne gangen. Det er samme for meg hvilket kjønn det blir, har ingen forhåpninger om verken det ene eller det andre.
 
Her har vi begge litt på følelsen at det er jente, og derfor tror vi det er gutt:smiley-ashamed004 Hadde vært stas med en av hver men vi blir like glade uansett:Heartred
 
Gleder meg til tul om 3 uker i morgen. Er 13 uker da, så kanskje det er mulig å se kjønn. Håper alt fortsatt ser bra ut :)
 
Back
Topp