Gleder meg så til TUL i slutten av mai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor følrs det tryggest? Flertall?Jeg gleder meg til å finne ut kjønn ETTER at ungen er født. alltid tenkt at det må være magisk. Har begge kjønn fra før, så det spiller ingen rolle. Det føles i midlertid tryggest med en gutt
Har to gutter og en jente nå. La meg bare si det sånn at guttene er rimelig mye enklere å ha med å gjøre Elsker å ha jenta mi, og veldig glad for at jeg fikk oppleve det altså! Vi har et spesielt bånd. Men ja - føles "tryggere" med enda en gutt Blir selvsagt glad for jente ogHvorfor følrs det tryggest? Flertall?
Skulle ønske jeg klarte å vente til etter fødsel Har også begge kjønn, rette sagt: én gutt og 4 jenter. Jeg synes foreløpig at jenter er lettere enn guttJeg gleder meg til å finne ut kjønn ETTER at ungen er født. alltid tenkt at det må være magisk. Har begge kjønn fra før, så det spiller ingen rolle. Det føles i midlertid tryggest med en gutt
Morsomt at du har motsatt erfaring. Mulig det har noe med at jentungen er prikklik meg selvSkulle ønske jeg klarte å vente til etter fødsel Har også begge kjønn, rette sagt: én gutt og 4 jenter. Jeg synes foreløpig at jenter er lettere enn gutt
Tror man som regel ikke får noe hint rundt uke 12, er så tidlig enda så de vil vel ikke si feil, og før uke 12 er det ulovlig i Norge Så må nok vente til 17-19!Jeg gleder meg også til å få vite kjønn! Hadde først følelse av jente, men nå tror jeg at jeg heller mer mot gutt.. Har en av hver fra før Pleier en å få vite på ordinær tul i uke 12 eller må en vente til den i uke 17-19?
Jeg gleder meg også til å få vite kjønn slik at vi får et navn på det nye familiemedlemmet. Har NULL følelse på kjønn denne gangen. Det er samme for meg hvilket kjønn det blir, har ingen forhåpninger om verken det ene eller det andre.Jeg har ingen barn fra før, så vil bli glad uansett hvilket kjønn det blir! Men jeg gleder meg til å få vite, så vi kan bli enige om navn!