Hva vi gleder oss til

Har svangerskapene dine hvert forskjellig med gutten og jenten ? :)
Her har det ikke vært store forskjeller. Noe mer kvalm med gutten, men det var nok tilfeldig eller fordi jeg hadde et annet barn å ta meg av, og dermed ble mer sliten. Kunne ikke sove alt av meg.
 
Gleder meg til 27.05 for TUL Er også spent på kjønn. Har gutt fra før, og selv om jeg blir like glad uavhengig om det er gutt eller jente denne gangen, er det uansett så stas når man får vite hva man faktisk venter :D
 
Gleder meg til 27.05 for TUL Er også spent på kjønn. Har gutt fra før, og selv om jeg blir like glad uavhengig om det er gutt eller jente denne gangen, er det uansett så stas når man får vite hva man faktisk venter :D
Lettere å bli enige om navn også. :hilarious:
 
Samboer drømmer så om en sønn ! Men vi blir glad uansett selvfølgelig. Jeg har bare jentenavn klare, men tror det er en gutt denne gangen. Graviditetene er egentlig ganske like foreløpig (jente sist).
 
Dere er så flinke! Jeg har ikke hatt tid eller tålmodighet til å lære meg å strikke plagg, men kan i det minste å legge opp og strikke rett og vrang. Datteren min vil jeg skal lære henne å strikke, men motorikken er ikke heeelt der ennå. Så da bestemte hun at jeg skulle strikke et skjørt til henne. "Det er lett og så kan du se på video på PC om du ikke får det til." Smart fireåring. :hilarious: Så nå må jeg! Meeen det er så varmt og klamt nå at bomullsgarnet bare fliser seg av mine svette hender.
 
Dere er så flinke! Jeg har ikke hatt tid eller tålmodighet til å lære meg å strikke plagg, men kan i det minste å legge opp og strikke rett og vrang. Datteren min vil jeg skal lære henne å strikke, men motorikken er ikke heeelt der ennå. Så da bestemte hun at jeg skulle strikke et skjørt til henne. "Det er lett og så kan du se på video på PC om du ikke får det til." Smart fireåring. :hilarious: Så nå må jeg! Meeen det er så varmt og klamt nå at bomullsgarnet bare fliser seg av mine svette hender.
Bomullsgarn og jeg har aldri og kommer aldri til å være venner :laughing002
 
Bomullsgarn er røft ja. Det er så trått å strikke i, spesielt på feil type strikkepinner. Noe bedre om garnet er iblandet litt ull.
Ja, det er sant. Men perfeksjonisten i meg blir fortsatt ikke like fornøyd som jeg vil :laughing002
 
Back
Topp