Selmaen
Glad i forumet
Kjenner meg igjen, jeg er 81:-DOg jeg er 80
lille
24/3-15
![]()
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen, jeg er 81:-DOg jeg er 80
lille
24/3-15
![]()
Om merket var Sefa, kalte vi de Sefabukser. Etterligningen gikk under jazzbukser. Østlandet her;-)Samme her, kalte det jazzbukser, nord for polarsirkelen her også
Februar-14 mamma <3
Der var de jaklarte ikke å finne noe bilde jeg. Hehe. Jeg hadde bomull og plysj husker jeg. Søstra mi hadde signalgrønn i plysj med 15cm buffalo sko til. Hehe
82-modell her forresten, siden det blir nevnt av så mange![]()
Hehe, ok. Jeg søkte på sefa i google bare![]()
Ja, vi så lekre ut![]()
Sikkert jeg som var litt blind når jeg googla
Nydelige! Hehe. Både søstra mi og jeg farga håret knallrosa i tillegg, følte oss utrolig vakre... haha
fant faktist et bilde for litt siden :/
jeansfarga var nok mest vanlig her ogsåHehe, ok. Jeg og flere venninner hadde den i rosa
Det mest vanlige var vel uansett i vanlig jeansfarge.
Å huff, må være i byene "dophuene" brukte de kneppebuksene for på bygda var de poppis blant alle mann...I alle fall der jeg vokste opp, der var det ingen "dophuer"Første året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.
Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler. Husker tobaccobuksene også. Og de adidasbuksene med knepping på sidene - men de var det bare dophuene som gikk med her.
Og så tamagotchy eller hva det het...
Sent from my iPhone using BV Forum
Husker veldig godt fruit of the loom genserneOg ikke minst kneppebuksene til adidas! Kan tro gutta hadde det gøy med å rive de opp x antall ganger i løpet av skoledagen
Husker også pog, og tamagotchi, hehe
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kneppebuksene var poppis her også og ikke forbeholdt dophueneÅ huff, må være i byene "dophuene" brukte de kneppebuksene for på bygda var de poppis blant alle mann...I alle fall der jeg vokste opp, der var det ingen "dophuer"
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kneppebuksene var poppis her også og ikke forbeholdt dophuene
Februar-14 mamma <3