Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Å huff, må være i byene "dophuene" brukte de kneppebuksene for på bygda var de poppis blant alle mann...I alle fall der jeg vokste opp, der var det ingen "dophuer" :P

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vokste opp i er lite tettsted...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke her heller. Men husker noen gutter syntes det var veldig gøy å dra opp knappene... :eek:
Jeg gikk på ungdomsskola når de buksene var, så guttene hadde heldigvis vokst fra slike uting :p

Februar-14 mamma <3

Jeg gikk på ungdomsskola når de buksene var, så guttene hadde heldigvis vokst fra slike uting :p

Februar-14 mamma <3
Jeg husker noen dro av meg buksa på ungdomsskolen, så tydeligvis ikke alle gutter som hadde vokst det fra seg enda:p

Jeg husker noen dro av meg buksa på ungdomsskolen, så tydeligvis ikke alle gutter som hadde vokst det fra seg enda:p

Tydeligvis ikke :p

Februar-14 mamma <3

Februar-14 mamma <3

Gikk på ungdomskole jeg og, men mange av gutta var like barnslige. .hehe ;)

Jeg vet ikke hva som var populært, men jeg elsket, og elsker enda, mannfolk-klær :)

Prinsesse Elida 17.11.2013 ♥

Henry choice bukser, Levis hettejakke og bestefartrøye. Dr.martens på beina og bitteliten skinnsekk på ryggen :-p

Dette var in når jeg begynte på ungdomsskolen i 1993

Levis 501, ola-vest, høy pannelugg (sånn som var flat hvis du så meg i profil), kreppa hår med tøyremser i og for store skjorter. :)

Og angoragensere som vi hadde egne børster til i penalet! ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Bukser med skjørt, de bådene rundt halsen og armen. Louise og miss sixty bukser, buffalo sko, hårmaskara, slengbukser med nagler på siden, de sikkene som gikk skrått over brystet. Haha!!:)

Alt det ovennevnte, men også armbånd laget med sikkerhetsnåler med perler på. (https://www.google.no/search?q=sikk...1GKzR4QSwx4GABQ&ved=0CBwQsAQ&biw=1600&bih=755 )

Nokia 3210 med forskjellige deksler

For gutter begynte sagging for alvor. Sagget litt en periode selv og.

Gikk i en salig blanding.

Da jeg begynte på ungdomsskolen var det Levis 501 som var det store. Året etter var det Adidas-dresser. Husker dere de med den sydde "pressen" nedover beinet? De med knepping hele veien kom seinere. Og Buffalo-sko. Sefabukser som så ut som de var rusa på syre, Miss Sixty (jeg har aldri fått på meg en slik bukse, men husker de). Siste året på ungdomsskolen var litt mer laid-back. Da hadde de fleste mer eller mindre funnet en stil de likte. Sossene gikk med streite merkeklær, Jean Paul osv, "dritten i midten" (der var jeg) gikk i en evig sulamitt av alle merker :-P og pøblene gikk i svarte Levis og hadde luer på hele året. Inne og ute. Stinka møkk.
Haha vi må være oppvokst på samme tida :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Gikk på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet. Hadde ikke finanser til å kjøpe meg allverdens flotte merker, men husker bukser med sleng. En spesiell variant som var populær, var i en slags batikk-teknikk som såg ut som tigerstriper på langs. Var blånyanser eller beige. Guttene hadde silkeboxere fra h&m, og stramme belter på saggebuksene sine, godt festet på baken ;) hadde også lenke rundt livet og skjørt oppå buksa :) tredde også en tanga oppå en skinnbukse på skolen en dag husker jeg. Rett etter gjorde britney eller shakira det samme i en musikkvideo ✌

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Skatesko i alle slags merker, miss sixty, svarte slengbukser.. Roxy og Quicksilver. Kanskje bare på vår skole? G-streng ble jo en hit i 8-9 klasse:)

Her var det fornarina? Bukse som var veldig populært! :-p eneste jeg husker. ..hadde mange par av dei, også Lee, Levis og mudd bukser!

Husker miss sixty-buksene og svindyre buffalosko! De kostet jo rundt 1300 og det var i grunn mye :-o Så husker jeg de smykkelignende greiene som lå helt tett inntil halsen, så det hadde kommet litt tilbake nå igjen:-p Og sleng på buksene! Magetopper osv osv. Nesten alt har blitt nevnt. Artig ;-)

Back
Topp