Miss sixty, buffalo og topper som slutta alt for lagt oppå magen
Og håret sku være "guttekort" og rufsete bak
Sent from my iPhone using BV Forum
Og håret sku være "guttekort" og rufsete bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier meg ikke noe, men nå lurer jeg på om det ikke heter bolebukser. Noen som husker?Tiger?
Sier meg ikke noe, men nå lurer jeg på om det ikke heter bolebukser. Noen som husker?
Da jeg begynte på ungdomsskolen var det Levis 501 som var det store. Året etter var det Adidas-dresser. Husker dere de med den sydde "pressen" nedover beinet? De med knepping hele veien kom seinere. Og Buffalo-sko. Sefabukser som så ut som de var rusa på syre, Miss Sixty (jeg har aldri fått på meg en slik bukse, men husker de). Siste året på ungdomsskolen var litt mer laid-back. Da hadde de fleste mer eller mindre funnet en stil de likte. Sossene gikk med streite merkeklær, Jean Paul osv, "dritten i midten" (der var jeg) gikk i en evig sulamitt av alle merkerog pøblene gikk i svarte Levis og hadde luer på hele året. Inne og ute. Stinka møkk.
Lurer på om vi kan være rundt samme alderFra jeg var 13-16 år kan jeg minnes :
-levis 501 lys blå, armyboots over buksebeinet.
-jentene hadde panneluggen spraya opp og en bøy på sida.
-"horehalsbånd" svart fløyel stramt- med et hjerte dinglende,
- USA/bole-bukse
-oversized hekla/strikka gensere
-peace-merket va på ALT
- musikk vi hørte på : cotton eye joe- rednex (grøss) ace of base (dobbelgrøss)
div eurodance, Cder hadde erstatta kasetter : gunsroses-use yor illution, nirvana -unplugged
Fra jeg var 16-19 kom britpopen inn
- bukser med sleng
-jeans i crazy farger
- korte topper
-lys fondation og mørk leppestift
-bøttehatt (oasis)
- musikk aqua, britpop,
Yes yes!!! Lekre saker
eg er 79 modellLurer på om vi kan være rundt samme alder
lille
24/3-15
![]()
Hørtes veldig kjent ut jaFra jeg var 13-16 år kan jeg minnes :
-levis 501 lys blå, armyboots over buksebeinet.
-jentene hadde panneluggen spraya opp og en bøy på sida.
-"horehalsbånd" svart fløyel stramt- med et hjerte dinglende,
- USA/bole-bukse
-oversized hekla/strikka gensere
-peace-merket va på ALT
- musikk vi hørte på : cotton eye joe- rednex (grøss) ace of base (dobbelgrøss)
div eurodance, Cder hadde erstatta kasetter : gunsroses-use yor illution, nirvana -unplugged
Fra jeg var 16-19 kom britpopen inn
- bukser med sleng
-jeans i crazy farger
- korte topper
-lys fondation og mørk leppestift
-bøttehatt (oasis)
- musikk aqua, britpop,
Det samme husker jeg! Buffalo sko, miss sixty og bukser med sleng i![]()
Det var det kuleste da jeg gikk i 6-7 kl. Da vi var på leirskole var det ingen av de andre skolene som hadde hørt om det, skolen min lå i Bærum, var på leirskole med skoler fra midt-Norge, Rogaland og Finnmark. Så tenkte tilbake og begynte å lure på om det kanskje bare var vi i Bærum som brukte de.
![]()
var kanskje ikke helt tenåring enda men kom plutselig på de furbie lekenedet jeg husker best fra ungdomsskolen må være buffalo skoa og slengbuksene. Hehe hårsveisen til nesten alle gutta i klassen : midskill som hang litt ned på sidene og kort bak .
jo også boblejakker om vinteren som var altfor korte!
Bukser med skjørt, de bådene rundt halsen og armen. Louise og miss sixty bukser, buffalo sko, hårmaskara, slengbukser med nagler på siden, de sikkene som gikk skrått over brystet. Haha!!
Akkurat samme som deg! Når er du født ? Jeg er i 89. Og dette var skikkelig inn da jeg gikk i 5 kl
Da er jeg 2år eldre enn deg, 87-modell her