Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Ingen som husker lois buksene?? Hadde BARE miss sixty, lee, diesel og lois bukser! Og en Jean Paul bukse når jeg tenker meg om. Favorittgenseren var diesel hettegenser med sånn stor D på brystet i en litt mørkere nyanse av samme farge som genseren, og den var i sånn frote eller noe sånt! Haha.

✌️

Når du sier det så! Husker lois;) Hadde dog ikke jeans selv,men noen i klassen og venner hadde:P

Når du sier det så! Husker lois;) Hadde dog ikke jeans selv,men noen i klassen og venner hadde:P

Det var det kuleste da jeg gikk i 6-7 kl. Da vi var på leirskole var det ingen av de andre skolene som hadde hørt om det, skolen min lå i Bærum, var på leirskole med skoler fra midt-Norge, Rogaland og Finnmark. Så tenkte tilbake og begynte å lure på om det kanskje bare var vi i Bærum som brukte de.

✌️

var kanskje ikke helt tenåring enda men kom plutselig på de furbie lekene :D det jeg husker best fra ungdomsskolen må være buffalo skoa og slengbuksene. Hehe hårsveisen til nesten alle gutta i klassen : midskill som hang litt ned på sidene og kort bak .
jo også boblejakker om vinteren som var altfor korte!

Rakk så vidt å ha POG, også var det jo klinkekuler når vi var yngre, men ingen spesielle leker når jeg var tenåring.

Men klær miss sixty og fornarina bukser?
DC skatesko og WOW genser fra bikbok ;)

Jeg var en av de skikkelig ukule som ikke hadde WOWgenser, men guuuu som jeg ønska meg en! :p

Bukser med skjørt, de bådene rundt halsen og armen. Louise og miss sixty bukser, buffalo sko, hårmaskara, slengbukser med nagler på siden, de sikkene som gikk skrått over brystet. Haha!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor i verden var sefa bukser populært? Lurer på om de solgte de mange andre steder enn på sefa :) husker jeg brukte de med korte skjørt utapå en liten periode... hehe

Bukser med skjørt, de bådene rundt halsen og armen. Louise og miss sixty bukser, buffalo sko, hårmaskara, slengbukser med nagler på siden, de sikkene som gikk skrått over brystet. Haha!!:)

Haha ja. Bukser med skjørt. Hva var det :D Husker jeg fikk låne av en venninne på uskolen. Følte meg sååå stolt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Pologenser, adidas college, 501 bukse, adidassokker, USA-sokker, adidasbuksa med knepping.
Panneluggen skulle opp med en flaske spray, date parfyme var in, bladet starlet, bærbar cd-spiller.
Ace of base, nkotb, rednex.

Savner den tida :) Vi var ung og bekymringsløse.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

De med den sydde pressen husker ikke jeg, men husker de med knepping nedover. Jeg hadde et par billige og falske fra Sverige:p

Ooohh ja, sefabukser...*dauer*:D
Mye kjent i kommentarene her, men sefabukser har jeg ikke hørt om, hva er det? Jeg husker noe vi kalte jazzbukser, er det det samme? Prøvde å google litt men ble ikke så mye klokere :p

Å kjære... Ting jeg vil glemme..

Buffalo og miss sixty bukser. En tragedie begge to
Om man får si det slik. :P
Trange halsbånd var også en greie sammen med en bunch perlearmbånd på hånda xD

Lillegull 070414 :D

Jeans med megasleng, buffalo sko, mage lenke, skinn bukser, bar mage og topper med mye snøring. Og bukser med påsydd skjørt.

Taster fra Appen <3

Sæggebukser, hettegenser, adidas bulser med knepping, buffalo sko :)

Sæggebukser, hettegenser, adidas bulser med knepping, buffalo sko :)

Sæggebukser husker jeg godt og ja. Gjernr med bukseseler hengende løst her. Hehr :D

Mye kjent i kommentarene her, men sefabukser har jeg ikke hørt om, hva er det? Jeg husker noe vi kalte jazzbukser, er det det samme? Prøvde å google litt men ble ikke så mye klokere :p

Usikker på hva de jazzbuksene var, men mulig det var det.
Var vel en tights med sleng, som vi kjøpte på de lokale trenings senteret som het Sefa. Vet ikke om de ble solgt andre steder enn Østfold...?

Hva gikk du kledd i?
Hva leker var populært?

Jeg husker godt tobacco og miss sixty buksene, haha...
Videre buffalo-skoene.

Ellers husker jeg de små runde brikkene var kult...ikke at jeg lekte med de selv, men ka i all verden het de?? Pog?:P
Akkurat samme som deg! Når er du født ? Jeg er i 89. Og dette var skikkelig inn da jeg gikk i 5 kl :D

Hva va tobacco bukser?

Haha ja. Bukser med skjørt. Hva var det :D Husker jeg fikk låne av en venninne på uskolen. Følte meg sååå stolt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, jeg fikk noen lyseblå i nylon. Helt grusomme! Var så stolt, gikk med de hele tiden. Haha :D

Poggs og gogos, de runde brikkene og monstrene i forskjellige farger!
For en morsom tråd!!

Back
Topp