Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Husker myyye av det dere nevner ja! Miss sixty, killah babe, fruit of the loom, adidas (både de med påsydd press og de med knapper) leggvarmere, korte magetopper, doc martens, skater (?) sko, buffalo sko... Brukte aldri sistnevnte, jeg følte meg meeer enn høy nok som jeg var... 82 modell for de som måtte lure

Samme her, kalte det jazzbukser, nord for polarsirkelen her også :D

Februar-14 mamma <3
Om merket var Sefa, kalte vi de Sefabukser. Etterligningen gikk under jazzbukser. Østlandet her;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Hadde Fila sko, de var nydelig å gå med!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Levi's 501 og 555(?), Fruit of the Loom-hettegenser, Adidas med knepping og Buffalo-sko.
Er 81-modell. :P

• Liker
Reactions: BMC
Vis vedlegget 73588
Slike! Mine var dog i et litt anderledes stoff. Sånn mykt eller plysj aktig:P

Der var de ja :) klarte ikke å finne noe bilde jeg. Hehe. Jeg hadde bomull og plysj husker jeg. Søstra mi hadde signalgrønn i plysj med 15cm buffalo sko til. Hehe :)
82-modell her forresten, siden det blir nevnt av så mange :)

På sommeren de/det siste året på barneskolen husker jeg at vi hadde sykkelbukse med stor t-skjorte over og USA-sokker, og seilersko, helst med sløyfebånd som lisser.

Så var det mye av det som ble nevt over her på ungdomsskolen.

På videregående var det trange bukser med litt sleng, helst beige, lys blå, lys rosa, men collegegenser over og piquet-t-skjorte eller skjorte under med kraven brettet opp, og Cat-støvler/sko

SNC-vest var også poppis en stund.

Der var de ja :) klarte ikke å finne noe bilde jeg. Hehe. Jeg hadde bomull og plysj husker jeg. Søstra mi hadde signalgrønn i plysj med 15cm buffalo sko til. Hehe :)
82-modell her forresten, siden det blir nevnt av så mange :)

Hehe, ok. Jeg søkte på sefa i google bare;)
Ja, vi så lekre ut:D

Hehe, ok. Jeg søkte på sefa i google bare;)
Ja, vi så lekre ut:D

Sikkert jeg som var litt blind når jeg googla :D
Nydelige! Hehe. Både søstra mi og jeg farga håret knallrosa i tillegg, følte oss utrolig vakre... haha :D
fant faktist et bilde for litt siden :/

Sikkert jeg som var litt blind når jeg googla :D
Nydelige! Hehe. Både søstra mi og jeg farga håret knallrosa i tillegg, følte oss utrolig vakre... haha :D
fant faktist et bilde for litt siden :/

Hehe, det er jo gøy å ha bilde av det da!:D Minner:D

Miss sixty,killah babe,fila sko,skate sko ala globe og DC,leggvarmere,slengbukse med splitt bak og en tynn stripe foran på midten av låret og ned,tamagotchi da jeg var 7-8(født i 86),Sefa klær,adidas bukser :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den fornarnia genseren som jeg hadde liggende i skapet var faktisk ganske kul,så den må jeg bare beholde:D
Den er noen år:P

Husker veldig godt fruit of the loom genserne:) Og ikke minst kneppebuksene til adidas! Kan tro gutta hadde det gøy med å rive de opp x antall ganger i løpet av skoledagen :P Husker også pog, og tamagotchi, hehe:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Første året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.

Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler. Husker tobaccobuksene også. Og de adidasbuksene med knepping på sidene - men de var det bare dophuene som gikk med her.

Og så tamagotchy eller hva det het...

Sent from my iPhone using BV Forum
Å huff, må være i byene "dophuene" brukte de kneppebuksene for på bygda var de poppis blant alle mann...I alle fall der jeg vokste opp, der var det ingen "dophuer" :P

Husker veldig godt fruit of the loom genserne:) Og ikke minst kneppebuksene til adidas! Kan tro gutta hadde det gøy med å rive de opp x antall ganger i løpet av skoledagen :p Husker også pog, og tamagotchi, hehe:)

Haha, ja...det vil jeg tro de hadde:P

Å huff, må være i byene "dophuene" brukte de kneppebuksene for på bygda var de poppis blant alle mann...I alle fall der jeg vokste opp, der var det ingen "dophuer" :P

Kneppebuksene var poppis her også og ikke forbeholdt dophuene :p

Februar-14 mamma <3

Kneppebuksene var poppis her også og ikke forbeholdt dophuene :p

Februar-14 mamma <3

Ikke her heller. Men husker noen gutter syntes det var veldig gøy å dra opp knappene... :eek:

Back
Topp