Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Mye kjent i kommentarene her, men sefabukser har jeg ikke hørt om, hva er det? Jeg husker noe vi kalte jazzbukser, er det det samme? Prøvde å google litt men ble ikke så mye klokere :p
141-001-002.jpg
Slike! Mine var dog i et litt anderledes stoff. Sånn mykt eller plysj aktig:P

Er det flere her som lagde armbånd av det inni korken på brusflasker? Det i lyseblå?:P
Jeg husker jeg hadde armen full, haha...

Er det flere her som lagde armbånd av det inni korken på brusflasker? Det i lyseblå?:P
Det husker jeg også :p
Mye rart vi fant på den tida også ser jeg, når vi samler det i en tråd :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det kan jeg ikke huske å ha sett noen gang :p

På ungdomsskola samla jeg på de etikettene på Urge-flaska (brusen), stod slike slangord bakpå de :p noen andre?

Februar-14 mamma <3

Det husker jeg også :p
Mye rart vi fant på den tida også ser jeg, når vi samler det i en tråd :p

Hehe,husker jeg syns det var råstilig;) Var jo billige armbånd da, når jeg uansett skulle ha brusen:P

Nei, det kan jeg ikke huske å ha sett noen gang :p

På ungdomsskola samla jeg på de etikettene på Urge-flaska (brusen), stod slike slangord bakpå de :p noen andre?

Februar-14 mamma <3

Ånei, det var vanlig hos oss;):P

Nope, det gjorde ikke vi...Men jeg samlet på cola-korkene på glassflaskene da...Der står de jo alltid noe i;)

Ja, billig var det i alle fall :p
Hårmascara hadde jeg helt glemt før jeg så det igjen her :p

Ja, billig var det i alle fall :p
Hårmascara hadde jeg helt glemt før jeg så det igjen her :p

Samme her, hehe...
Jeg hadde det...Husker jeg stod i speilet og styrte på:P

Ok, jeg hadde en sånn en, og den gikk under navnet jazzbukse. Men nå snakker vi nord for polarsirkelen, så vi var kanskje ikke helt oppdaterte :p Men husker den var i et fantastisk deilig stoff..
Samme her, kalte det jazzbukser, nord for polarsirkelen her også :D

Februar-14 mamma <3

Ok, jeg hadde en sånn en, og den gikk under navnet jazzbukse. Men nå snakker vi nord for polarsirkelen, så vi var kanskje ikke helt oppdaterte :p Men husker den var i et fantastisk deilig stoff..

Hehe, ok:P Ja, veldig behagelige:D

Hehe:D Jeg hadde 2 miss sixty bukser husker jeg...Ene var jeans, fikk den såvidt igjen:confused:Den andre knallrosa:cool:
hehe, jeg hadde også knallrosa miss sixty bukse ;) hadde en hvit capribukse, en vanlig jeans og 1 jeans med knapper i slengdelen nederst på bena :p brukte en god del på klær av konfirmasjonspengene mine ;p og 2 par buffalo sko

hehe, jeg hadde også knallrosa miss sixty bukse ;) hadde en hvit capribukse, en vanlig jeans og 1 jeans med knapper i slengdelen nederst på bena :p brukte en god del på klær av konfirmasjonspengene mine ;p

Hehe, aha;) Tydeligvis populær den i rosa;)
Jeg sparte faktisk de pengene:D

Hehe, aha;) Tydeligvis populær den i rosa;)
Jeg sparte faktisk de pengene:D
har ikke sett noen andre ha den i rosa :p men nå hadde jeg litt annerledes klesstil enn alle andre ;p

har ikke sett noen andre ha den i rosa :p men nå hadde jeg litt annerledes klesstil enn alle andre ;p

Hehe, ok. Jeg og flere venninner hadde den i rosa:P
Det mest vanlige var vel uansett i vanlig jeansfarge.

Fjellräven-sekk som man tegnet på.
Adidasbukser med knapper
Miss Sixty-bukser
Pog
Tamagochi
Jojo

Back
Topp