Poggs og gogos, de runde brikkene og monstrene i forskjellige farger!
For en morsom tråd!!
Åh, mimrings!! Gogos hadde jeg også
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poggs og gogos, de runde brikkene og monstrene i forskjellige farger!
For en morsom tråd!!
Åh, mimrings!! Gogos hadde jeg også
Det husker jeg ogsåEr det flere her som lagde armbånd av det inni korken på brusflasker? Det i lyseblå?![]()
Jeg husker jeg hadde armen full, haha...
Nei, det kan jeg ikke huske å ha sett noen gangEr det flere her som lagde armbånd av det inni korken på brusflasker? Det i lyseblå?![]()
Jeg husker jeg hadde armen full, haha...
Hadde en knallrosa jeg og. Trur jeg akkurat har kvittet meg med den sist jeg ryddet skapet
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Det husker jeg også
Mye rart vi fant på den tida også ser jeg, når vi samler det i en tråd
Hehe,husker jeg syns det var råstiligVar jo billige armbånd da, når jeg uansett skulle ha brusen
Nei, det kan jeg ikke huske å ha sett noen gang
På ungdomsskola samla jeg på de etikettene på Urge-flaska (brusen), stod slike slangord bakpå denoen andre?
Februar-14 mamma <3
Ja, billig var det i alle fall
Hårmascara hadde jeg helt glemt før jeg så det igjen her
Ok, jeg hadde en sånn en, og den gikk under navnet jazzbukse. Men nå snakker vi nord for polarsirkelen, så vi var kanskje ikke helt oppdaterte
Samme her, kalte det jazzbukser, nord for polarsirkelen her ogsåOk, jeg hadde en sånn en, og den gikk under navnet jazzbukse. Men nå snakker vi nord for polarsirkelen, så vi var kanskje ikke helt oppdaterteMen husker den var i et fantastisk deilig stoff..
Ok, jeg hadde en sånn en, og den gikk under navnet jazzbukse. Men nå snakker vi nord for polarsirkelen, så vi var kanskje ikke helt oppdaterteMen husker den var i et fantastisk deilig stoff..
hehe, jeg hadde også knallrosa miss sixty bukseHeheJeg hadde 2 miss sixty bukser husker jeg...Ene var jeans, fikk den såvidt igjen
Den andre knallrosa
![]()
hehe, jeg hadde også knallrosa miss sixty buksehadde en hvit capribukse, en vanlig jeans og 1 jeans med knapper i slengdelen nederst på bena
brukte en god del på klær av konfirmasjonspengene mine ;p
har ikke sett noen andre ha den i rosaHehe, ahaTydeligvis populær den i rosa
Jeg sparte faktisk de pengene![]()
har ikke sett noen andre ha den i rosamen nå hadde jeg litt annerledes klesstil enn alle andre ;p