Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Pog var fra barneskole åra for min del :p

Men buffalosko husker jeg og noen andre fryktelig stygge platåsko. Miss sixty husker jeg, selv likte jeg Lee buksene best på den tiden også da. Korte gensere med singlett under. Bukse med skjørt. Skinnkåper var populær på min skole. Hadde skinnkåpe helt til bakken i str xs. Det var gode tider gitt :p Xs er årevis siden gitt...
Piercinger, spesielt i navel, nesa og øyenbryn. No fear ryggsekk hadde jeg :) Også gikk vi også mye med skulderveske, istedenfor ryggsekk.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

På slutten av barneskolen husker jeg BALL gensrene var sykt populære.

Videre kom seilerskoene, og snorene måtte knyttes på en spesiell måte! Rulles opp liksom.. brukte mye tid på det.. Og dongribusa måtte brettes opp, helst i flere bretter! Buksene måtte generelt være litt for lange så de kune brettes opp. Akkurat passe lang bukse var nerd!

Så var den HH-allværsjakke, helst en rød og blå, litt for stor skulle den også være. (Fikk aldri det selv siden det var for dyrt!)

Adidasbukser med knapper på sidene

Husker armyboos og pilotjakker var populært blant de "kule"/"rånene"..

Husker såvidt miss sixty og buffalosko, men da jeg jeg siste året på vgs og syns det var litt fjortis...

Buffalo sko og Dr. Martens
Levis
Islending (genser) og de grå ullgensrene gensrene med høy hals og glidelås som millitæret bruker :p
Militærstøvler var og skikkelig kult og de skulle være slitte.

Så ble det korte topper og gensre med signlett over.

Levis
Islending (genser) og de grå ullgensrene gensrene med høy hals og glidelås som millitæret bruker :p

Tidlig nittitall?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har faktisk miss sixty buksen min liggende her i boden. Str 27. Spørs om livvidden når rundt låret mitt nå :p

Jeg husker guttene gikk i noen grusomme vide bukser med masse mønster..men aner ikke hva for merke eller hva de het. Noen som vet hva jeg mener..? Altså tidlig -midten av 90-tall :)

Levis

De genserene fikk vi mamma til å strikke til oss :D de ble vel stallklær ganske fort hos oss da :)

Huff ja også sånne tynne tynne armbånd og gjerne 10-15 på en arm :p

miss sixty buksene var veldig populære sammen med buffalo skoene, men husker de ikke var sååå populære i valdres før etter et år senere ca (bodde litt i toten)

Sånne fargede plast armbånd. Som seinere ble sexarmbånd. :p

Pilotjakker og ja.var sykt populære. Bruker det fortsatt, men det er fordi de er så fine å jobbe ute i veden med på vinteren:)

Ballgenser, blondekrager, bukser med sleng:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg husker guttene gikk i noen grusomme vide bukser med masse mønster..men aner ikke hva for merke eller hva de het. Noen som vet hva jeg mener..? Altså tidlig -midten av 90-tall :)
Tiger?

Back
Topp