Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Hehe, sant det:) *Mimre mimre*:D
Husker ikke det merke faktisk nei:p Men mange som hadde lignende sko;)

Sikkert globe sko de hadde :P Hvilket årstall er du født i? Ser vi er en del som tydeligvis er vokst om samtidig :)

Første året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.

Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler. Husker tobaccobuksene også. Og de adidasbuksene med knepping på sidene - men de var det bare dophuene som gikk med her.

Og så tamagotchy eller hva det het...

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye lekkert mao;):P
Hva modell er du:)?
Diesel er vel det jeansmerke jeg liker best:)

jaaaa... hadde glemt de hettegenserne :P De var kjempe popis! Samme var doc martens sko, så flirte litt når nesten alle på jobben gikk til anskaffelse av det i fjord :)
Elsket doc martens! Eneste problemet med de var jo at de var umulig å gå med på vinterføre, noe vi har mye av her oppi nord :p må være de glatteste skoene jeg noensinne har hatt! Hadde bpde svarte og røde :D

Februar-14 mamma <3

Hehe. Kjenner meg igjen i det meste her. Hadde ikke alt selv da, lå vel litt bakpå på motefronten. 84-modell her.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff, var skikkelig grelle farger på de! Hadde flere stykker...
Jeg kledde ikke den gulfargen, så kjøpte aldri den, men husker ALLE hadde den :p eller oransje... Jeg gikk for litt mer nøytrale, mørkeblå og mørkegrønn ;)

Februar-14 mamma <3

Back
Topp