Jeg hadde aldri buffalo selv om det var popis, følte jeg var for høy til det... Når jeg gikk med de ble jeg et hode høyere enn alle andre..
Åh, hvor høy er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde aldri buffalo selv om det var popis, følte jeg var for høy til det... Når jeg gikk med de ble jeg et hode høyere enn alle andre..
Globe har jeg ikke hørt om
Spilte du med pog? Ka het de man slo de med. Slammer? De som var mer harde? Så de skulle snu seg? hmmm![]()
Jah, følte meg så fantastisk kul i Miss Sixty buksa og Buffalo skoa mine.![]()
haha, stemmer! jeg hadde helt glemt det... Utrolig hva man kommer på
Har du ikke hørt om globe sko? http://www.freestylextreme.com/no/forsiden/merker/globe/globe-grå-oransje-sabre-sko.aspx ....
Levis 501 og fruit of the loom hettegenseredoc martens sko <3 hadde tamagochi på førsteåret på videregående!
Februar-14 mamma <3
Hehe, sant det*Mimre mimre*
Husker ikke det merke faktisk neiMen mange som hadde lignende sko
![]()
Første året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.
Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler. Husker tobaccobuksene også. Og de adidasbuksene med knepping på sidene - men de var det bare dophuene som gikk med her.
Og så tamagotchy eller hva det het...
Sent from my iPhone using BV Forum
Fruit of the loom var nytt for meg![]()
Sikkert globe sko de haddeHvilket årstall er du født i? Ser vi er en del som tydeligvis er vokst om samtidig
![]()
Enfargede collage genstre, med og uten hette i knalle farger...
Den kuleste var den som var neongulFruit of the loom var nytt for meg![]()
Jeg er 87-modell og du?
Den kuleste var den som var neongul
Februar-14 mamma <3
Elsket doc martens! Eneste problemet med de var jo at de var umulig å gå med på vinterføre, noe vi har mye av her oppi nordjaaaa... hadde glemt de hettegenserneDe var kjempe popis! Samme var doc martens sko, så flirte litt når nesten alle på jobben gikk til anskaffelse av det i fjord
![]()
Den kuleste var den som var neongul
Februar-14 mamma <3
Ok85-mod....
Jeg kledde ikke den gulfargen, så kjøpte aldri den, men husker ALLE hadde denHuff, var skikkelig grelle farger på de! Hadde flere stykker...