Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Hehe. Kjenner meg igjen i det meste her. Hadde ikke alt selv da, lå vel litt bakpå på motefronten. 84-modell her.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, ja...artig:) Gøy å mimre litt;)
Hadde ikke alt selv, og mye var fake:P

Elsket doc martens! Eneste problemet med de var jo at de var umulig å gå med på vinterføre, noe vi har mye av her oppi nord :p må være de glatteste skoene jeg noensinne har hatt! Hadde bpde svarte og røde :D

Februar-14 mamma <3

Jeg hadde svarte og mørke grønne! Glatte ja, og lett å få gangsår når de var ny...!

• Liker
Reactions: BMC
Da var du heldig;)Arvet en del klær jeg også, men det var mer av typen ellos, spar kjøp og ikke merkeklær:p

Var noe merke, men ikke alt... Mamma kjøpte faktisk litt på fretex også! Husker de i klassen ble paff når jeg fortalte at mamma hadde kjøpt både miss sixty og levis bukse der til meg...
Mamma var aleine med oss og hadde ikke kjempe god råd, så hun gikk ofte innom der for å se om hun fant noe :)

Rakk så vidt å ha POG, også var det jo klinkekuler når vi var yngre, men ingen spesielle leker når jeg var tenåring.

Men klær miss sixty og fornarina bukser?
DC skatesko og WOW genser fra bikbok ;)

Leggvarmere :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, tørkle knytt i halsen ja! Og kort hår! Høres nesten ut som du beskriver meg på 9. klassebilde :p

Februar-14 mamma <3

Husker godt dette tørklet og kort hår.
Tok saksa og klippa av det bleka håret mitt i 8. klasse :D

• Liker
Reactions: BMC
Var noe merke, men ikke alt... Mamma kjøpte faktisk litt på fretex også! Husker de i klassen ble paff når jeg fortalte at mamma hadde kjøpt både miss sixty og levis bukse der til meg...
Mamma var aleine med oss og hadde ikke kjempe god råd, så hun gikk ofte innom der for å se om hun fant noe :)

Ja, hvorfor ikke:) Kan komme over mye der sikkert:) :D
Har vært innom å sett selv:)

Rakk så vidt å ha POG, også var det jo klinkekuler når vi var yngre, men ingen spesielle leker når jeg var tenåring.

Men klær miss sixty og fornarina bukser?
DC skatesko og WOW genser fra bikbok ;)

Fornarnia, oohhh...Jeg har faktisk en genser liggende i skapet fra det merke:P;)

Wow genser også når jeg tenker meg om....øøhh, kanskje på tide å gå gjennom garderoben min:P

Ja, hvorfor ikke:) Kan komme over mye der sikkert:) :D
Har vært innom å sett selv:)

Har vært innom noen ganger selv, da jeg liker å pusse opp gamle møbler. Synes de i dag har veldig lite fint!
Tror folk før i tiden var flinkere til å skille hva som boss og hva som kunne brukes om igjen.. Før var jo det også bedre priser på fretex i forhold til hva det er i dag... Dumt egentlig, da det gjerne er de med litt mindre som går der..!

Ellers husker jeg godt sefabukser fra barneskolen.
Levi og fruit of the loom var populært på ungdomsskolen +dr Martins. Hadde ikke selv, men prøvde min søsters.verste jeg har gått i, så jeg holdt meg til joggesko :)
Buffalo var vel i min overgang til videregående, men jeg foretrakk fortsatt joggesko :D

Ingen som husker lois buksene?? Hadde BARE miss sixty, lee, diesel og lois bukser! Og en Jean Paul bukse når jeg tenker meg om. Favorittgenseren var diesel hettegenser med sånn stor D på brystet i en litt mørkere nyanse av samme farge som genseren, og den var i sånn frote eller noe sånt! Haha.

✌️

Back
Topp