Hehe. Kjenner meg igjen i det meste her. Hadde ikke alt selv da, lå vel litt bakpå på motefronten. 84-modell her.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, ja...artig
Hadde ikke alt selv, og mye var fake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Kjenner meg igjen i det meste her. Hadde ikke alt selv da, lå vel litt bakpå på motefronten. 84-modell her.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Elsket doc martens! Eneste problemet med de var jo at de var umulig å gå med på vinterføre, noe vi har mye av her oppi nordmå være de glatteste skoene jeg noensinne har hatt! Hadde bpde svarte og røde
Februar-14 mamma <3
Sykt behagelig! Savner buksa.. hadde vel genser å. Sykt godt stoff. Men var av typen der "knea hengte igjen" var jo ikke akkurat vakkert.. kjempe kult da..Roxy ja! Hadde ikke noe selv, men husker andre hadde![]()
Hehe, ja...artigGøy å mimre litt
Hadde ikke alt selv, og mye var fake![]()
Sykt behagelig! Savner buksa.. hadde vel genser å. Sykt godt stoff. Men var av typen der "knea hengte igjen" var jo ikke akkurat vakkert.. kjempe kult da..
Venter på årets Julegave<3
Jeg arvet en del fra kusinen minheldig der
![]()
Da var du heldigArvet en del klær jeg også, men det var mer av typen ellos, spar kjøp og ikke merkeklær
![]()
Ja, tørkle knytt i halsen ja! Og kort hår! Høres nesten ut som du beskriver meg på 9. klassebilde
Februar-14 mamma <3
Var noe merke, men ikke alt... Mamma kjøpte faktisk litt på fretex også! Husker de i klassen ble paff når jeg fortalte at mamma hadde kjøpt både miss sixty og levis bukse der til meg...
Mamma var aleine med oss og hadde ikke kjempe god råd, så hun gikk ofte innom der for å se om hun fant noe![]()
Rakk så vidt å ha POG, også var det jo klinkekuler når vi var yngre, men ingen spesielle leker når jeg var tenåring.
Men klær miss sixty og fornarina bukser?
DC skatesko og WOW genser fra bikbok![]()
Fornarnia, oohhh...Jeg har faktisk en genser liggende i skapet fra det merke
Wow genser også når jeg tenker meg om....øøhh, kanskje på tide å gå gjennom garderoben min![]()
Ja, hvorfor ikkeKan komme over mye der sikkert
![]()
Har vært innom å sett selv![]()
hehe, ja hadde en rosa WOW genser, den ble brukt til det ble hull!!!!![]()